Program testowy Polestar 1 ocenia doświadczenia kierowców


Program testowy Polestar 1 ocenia doświadczenia kierowców
2019-04-24
Program testowania i ewaluacji Polestar 1 verification prototype (VP) kontynuuje przygotowania do gotowości produkcyjnej przewidzianej na połowę 2019 r.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie InfoMoto.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

Poza testami zderzeniowymi, ewaluacją aerodynamiczną i próbami drogowymi, najważniejszymi obszarami poddawanymi ocenie są dynamika układu jezdnego oraz doświadczenia kierowców.

Polestar to osiągi, ale rozumiane jako o wiele więcej niż po prostu przyspieszenie. Wg Thomasa Ingenlatha, CEO Polestar, ogromnie ważne jest też, jakie odczucia budzi Polestar 1 w czasie jazdy, w czasie użytkowania.

W najnowszych testach priorytetami były responsywność układu kierowniczego oraz kalibracja wektorowania napędu, oceniane po dostrajaniu podwozia i resorowania w prototypach z roku 2018.

Główny kierowca testowy Polestara, Joakim Rydholm, tak to opisuje: Za każdym razem, kiedy prowadzisz Polestar 1, musisz natychmiast czuć, że to ty tu rządzisz, że samochód jest gotów wykonać twoje polecenia, niezależnie od tego, czego by one dotyczyły. To jest auto klasy GT, które musi być łatwe w prowadzeniu i komfortowe w codziennym użytkowaniu, mające płynnie i cicho działający hybrydowy zespół napędowy – ale zdolny również do oddania w czasie rzeczywistym do dyspozycji monstrualne 600 KM i 1000 Nm, kiedy tylko kierowca sobie tego zażyczy.

Kolejna faza prototypowa, która rozpocznie się na początku 2019 r., obejmuje pierwsze samochody wyprodukowane w otwieranym niedługo Polestar Production Centre w Chengdu, Chiny. Będzie to ostatnia seria prototypowa przed skonstruowaniem samochodów przedprodukcyjnych już według finalnych specyfikacji i standardów jakościowych.

Redakcja Infomoto informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Infomoto nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

JK PR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl