InfoMoto

Reklama w serwisie infomoto.pl

InfoMoto należy do Serwisów tematycznych współpracujących w ramach Grupy Kafito

Reklama bezpłatna:

W serwisie możesz bezpłatnie zamieścić swój:
  • wpis katalogowy,
  • artykuł prasowy,
  • wydarzenie w kalendarium.

Reklama płatna:

W serwisie możesz zamówić również płatne formy reklamy:
  • opublikować artykuł sponsorowany,
  • zamówić opracowanie informacji prasowej,
  • zamieścić billboard reklamowy.

Powyższe formy reklamy obsługują serwisy z którymi współpracujemy:

Kafito to system do bezpłatnej promocji firm i towarów, wspomagający pozycjonowanie stron www w wyszukiwarkach internetowych. Do katalogu każdy użytkownik może dodać dowolną ilość wpisów. Natomiast każdy wpis można przypisać do nieograniczonej liczby podkategorii. Użytkownicy mogą samodzielnie rozbudowywać katalog poprzez dodawanie potrzebnych im podkategorii. Każdy nowy wpis jak i nowa podkategoria ukazuje się w katalogu natychmiast po jej dodaniu przez użytkownika.
Zobacz www.kafito.pl

Centrum Prasowe - stanowiące połączenie serwisu prasowego, dziennikarstwa obywatelskiego, presella oraz instrumentu dla Agencji Public Relatons. Dzięki wyjątkowo prostej obsłudze, każdy zarejestrowany użytkownik może w kilka minut opublikować artykuł prasowy, a następnie powiadomić o tym fakcie znajomych.
Zobacz www.centrumpr.pl

Serwisy tematyczne współpracujące w ramach Grupy Kafito:
Zobacz serwisy z branży:

Wyszukiwarka:

Ostatnio dodane artykuły:

Lewandowski, Kożuchowska i Tyszka w niecodziennej produkcji Huawei
Co łączy Roberta Lewandowskiego, Małgorzatę Kożuchowską, Karolinę Pisarek, Marcina Tyszkę i Krzysztofa Jankesa Jankowskiego?

Europejska podróż za jeden uśmiech. Charytatywny stream wirtualnych kierowców Europejska podróż za jeden uśmiech. Charytatywny stream wirtualnych kierowców
Dwa dni doskonałej zabawy i 30 tysięcy wirtualnych km wiodących przez Bałkany, Anglię i Skandynawię do pokonania. To wyzwanie jakie rzucił sobie i innym graczom Paweł "Kronos" Maliszewski, youtuber ze Starachowic.

Partnerstwo firm Kaspersky i Ferrari: szyte na miarę cyberbezpieczeństwo dla kultowej marki Partnerstwo firm Kaspersky i Ferrari: szyte na miarę cyberbezpieczeństwo dla kultowej marki
Firma Kaspersky obchodzi 10 rocznicę swojego strategicznego partnerstwa z kultową, globalną marką – Ferrari.

Rynek cargo próbuje złapać wiatr
Dachser Polska reaguje na "nową normalność” w branży frachtu lotniczego. Krok po kroku zwiększa się dostępna przestrzeń ładunkowa i częstotliwość lotów, ale nadal istnieje duża różnica pomiędzy sytuacją sprzed COVID-19 i teraźniejszością.

Kożuchowska, Pisarek, Tyszka, Jankes i ambasador Huawei Lewandowski w kampanii Together 2020
Małgorzata Kożuchowska, Karolina Pisarek, Marcin Tyszka, Krzysztof Jankes Jankowski oraz Robert Lewandowski, ambasador Huawei w Europie, wystąpili we wspólnym filmie promującym ekosystem produktów i usług Huawei w ramach kampanii Together 2020.

Huawei Together 2020: pierwsza tej skali kampania promująca ekosystem produktów i usług Huawei
„Połącz wszystko jednym dotknięciem dzięki Huawei Share” – to hasło nowej kampanii marketingowej 360 stopni „Huawei Together 2020”, która ruszy 1 sierpnia i będzie pierwszy raz w tej skali promować ekosystem produktów i usług marki.

Huawei Sound X, pierwszy głośnik marki stworzony we współpracy z Devialet, już w Polsce
Huawei wprowadza do sprzedaży inteligentny głośnik Huawei Sound X, który jest owocem współpracy Huawei z firmą Devialet, jednym z najbardziej cenionych na świecie producentów sprzętu audio.

Atrakcyjna oferta serwisowa w kampanii Huawei Together 2020
W ramach kampanii Huawei Together 20202, użytkownicy produktów marki będą mogli do końca sierpnia skorzystać z atrakcyjnej oferty serwisowej.

PeoPay KIDS kolejną aplikacją Banku Pekao S.A. dostępną w Huawei AppGallery
Aplikacja PeoPay KIDS dołączyła do Huawei AppGallery, krótko po PeoPay – obie aplikacje Banku Pekao S.A. można pobrać już ze sklepu AppGallery na urządzenia Huawei korzystające z Google Mobile Services.

Zainspiruj się zdjęciami zwycięzców Huawei Next-Image Awards, powalcz o 10 000 dolarów
Jeszcze przez tydzień, do końca lipca, entuzjaści fotografii mobilnej mogą zgłaszać swoje zdjęcia do konkursu Huawei Next-Image Awards 2020. Inspiracją do stworzenia zwycięskiej fotografii mogą być zdjęcia zwycięzców poprzedniej edycji konkursu.

więcej »

Najczęściej czytane artykuły:

Składany skuter elektryczny Blaupunkt ERL814 z aplikacją mobilną
Skutery elektryczne to idealne rozwiązanie dla nie tylko mieszkańców dużych, zatłoczonych miast.

PONAD 40 ZAŁÓG W SAMOCHODACH KLASY PREMIUM,  CZYLI EXOTIC RAGE W TYCHACH PONAD 40 ZAŁÓG W SAMOCHODACH KLASY PREMIUM, CZYLI EXOTIC RAGE W TYCHACH
Już w najbliższy piątek 10 lipca w godz. od 16.00 do 19.00 Browar Obywatelski w Tychach będzie gościć Exotic Rage - największe wydarzenie motoryzacyjno-lifestylowe w Polsce. Na ulicę Browarową 7 w Tychach zjedzie ponad 40 załóg w samochodach klasy Premium powyżej 500 koni mechanicznych.

Zrób zdjęcie smartfonem Huawei i zawalcz o 10 000 dolarów! Rusza Huawei Next-Image Awards 2020
Ruszyła nowa edycja konkursu dla pasjonatów fotografii mobilnej – Huawei Next-Image Awards 2020. Uczestnicy powalczą o atrakcyjne nagrody, w tym trzy nagrody główne po 10 000 dolarów każda, a także o smartfony Huawei P40 Pro i inne innowacyjne produkty marki.

Firmy znów szukają magazynów buforowych
Na rynku ponownie rośnie zainteresowanie magazynami buforowymi i składowaniem tymczasowym - taki trend obserwuje operator logistyczny Dachser Polska, który ma sieć magazynów w kraju.

Na wiosnę Hyundai promuje wyprzedaż modelu Tucson Na wiosnę Hyundai promuje wyprzedaż modelu Tucson
W maju rozpoczynają się działania promujące wyprzedaż obecnej generacji modelu Tucson w radiu i TV. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.

więcej »

Regulamin, Polityka Prywatności i Polityka Cookies Grupy Kafito