Naładuj swoje auto w Porcie Łódź


Naładuj swoje auto w Porcie Łódź
2019-01-23
Przypominamy, że wszyscy posiadacze modnych obecnie samochodów elektrycznych mogą ładować swoje pojazdy na parkingu zewnętrznym Portu Łódź.

Przypominamy, że wszyscy posiadacze modnych obecnie samochodów elektrycznych mogą ładować swoje pojazdy na parkingu zewnętrznym Portu Łódź. Samochody elektryczne to niewątpliwie wygoda, oszczędność i kolejny krok w stronę nowoczesnych technologii. Stacja umożliwia jednoczesne naładowanie czterech pojazdów, w tym dwa z nich mogą ładować się bardzo szybko przy wykorzystaniu prądu stałego. Dzięki nowoczesnej infrastrukturze naładowanie baterii do optymalnych 80 procent, zajmuje średnio od 20 do 40 minut. Pozwala to na przejechanie ok. 100 – 180 km.

Przeczytaj również:

Stacja znajduje się na parkingu zewnętrznym Portu Łódź od strony wejścia do sklepu Empik. Operatorem stacji jest sieć Greenway, stanowiąca część międzynarodowej grupy Voltia, która działa w obszarze elektromobilności. Obecnie realizowana sieć ładowania jest finansowana ze środków unijnych, w ramach instrumentu Łącząc Europę.





Nadesłał:

beyondpr

Wasze komentarze (1):

  • avatar
    ~pegazo, 2019-01-26 11:32:09

    W sumie to juz trzecia stacja greenway'a w łodzi ;) Ta jednak najbliżej domu, wiec w drodze z pracy nie bedzie trzeba pchac sie do miasta na podładowanie tylko lekko zboczyc z trasy i po kłopocie bez ładowania w domu przez 8h i stania w korkach w godzinach szczytu


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl