JAK SPRAWIĆ, BY SKLEP MOTORYZACYJNY PRZYNOSIŁ WIĘKSZE ZYSKI?
Jeżeli zastanawiasz się, dlaczego Twój sklep nie przynosi oczekiwanych zysków…
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie InfoMoto.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.: |
Jak wygląda szkolenie?
Szkolenie odbywa się bezpośrednio u klienta i trwa jeden dzień. Jest podzielone na dwie części - teoretyczną oraz praktyczną. W czasie pierwszej części Shop Doctor tłumaczy, jak mózg konsumenta odbiera sklep. Na tym etapie kursu pokazuje sprzedawcom lub osobom, które są na szkoleniu sklep z perspektywy klienta. Zdradza co na niego działa, jak odbiera poszczególne bodźce, a także, na które półki klient zwraca szczególną uwagę. Z kolei praktyczne zajęcia obejmują przede wszystkim ćwiczenia układania towaru w sklepie. Dr Marek Borowiński pokaże, jak należy zrobić to w odpowiedni sposób, a następnie poprosi pracowników sklepu, aby ułożyli sami i wskaże co ewentualnie wymagałoby poprawienia. - 50% czasu to zajęcia z psychofizjologii widzenia, a drugie 50% to są warsztaty. A więc całe szkolenie to 8 godzin lekcyjnych, 4 moduły po 1,5 godziny każdy - podsumowuje Shop Doctor.
Co zyskuje właściciel sklepu?
Kurs daje załodze nowe kompetencje oraz wiedzę m.in. jak ułożyć produkty na półkach, tak aby zainteresowały odwiedzających sklep konsumentów. Co więcej, dzięki tego typu zabiegom zwiększą się zyski sklepu oraz sprzedaż z metra kwadratowego, nie tylko z regału, ale także z powierzchni. - Szkolenia z merchandisingu oraz visual merchandisingu, w których się specjalizuję, sprawiają, że pracownicy sklepu zyskują zupełnie nowe umiejętności aranżacji przestrzeni lokalu handlowego, tak że będzie ona odpowiednio oddziaływała na klienta, który poczuje się zrelaksowany i chętniej będzie taki sklep odwiedzał. Niektóre sklepy, które przeszły moją „rewolucję" zaczęły sprzedawać i o XX% więcej w krótkim czasie- zdradza dr Marek Borowiński.
Jak zmieni się sklep?
Obsługa będzie potrafiła ustawić nie tylko ekspozycje promocyjne, ale także produkty impulsowe, a wszystko po to, aby zwiększyć sprzedaż oraz sprawić, że sklep w odbiorze klienta będzie lepszy oraz przyjemniejszy. Dodatkowo dzięki wprowadzonym pod czujnym okiem Shop Doctora zmianom klienci częściej go odwiedzają i oceniają jako bardziej dla nich użyteczny. Podsumowując - szkolenie pod okiem dra Marka Borowińskiego to większa ilość klientów, większa sprzedaż, a co za tym idzie, większe zyski. Zgłoszenia sklepów przyjmowane są pod adresem mailowym: biuro@shopdoctor.pl
Nadesłał:
Naruszew
|