Złoty Laur Konsumenta 2019 dla Shell Helix


Złoty Laur Konsumenta 2019 dla Shell Helix
2019-02-22
W XV edycji plebiscytu popularności „Laur Konsumenta” marka Shell Helix zdobyła złoty Laur Konsumenta 2019 wyprzedzając pozostałych konkurentów z branży w kategorii ,,oleje silnikowe”.

W XV edycji plebiscytu popularności „Laur Konsumenta” – ogólnopolskiego programu konsumenckiego, którego celem jest wyłonienie najbardziej rozpoznawalnych, innowacyjnych i wyróżniających się pod względem jakości marek, produktów oraz usług w danym roku – marka Shell Helix zdobyła złoty Laur Konsumenta 2019 wyprzedzając pozostałych konkurentów z branży w kategorii ,,oleje silnikowe”.

Przeczytaj również:

Podstawę oceny w plebiscycie „Laur Konsumenta” stanowią opinie respondentów zbierane w wieloetapowym sondażu. Dzięki rozmowom telefonicznym oraz sondom zamieszczanym na popularnych portalach branżowych i tematycznych konsumenci wybierają marki, produkty oraz usługi, które z ich perspektywy najbardziej wyróżniają się na polskim rynku oraz są godne polecenia.

„Shell Helix już od 5 lat konsekwentnie utrzymują czołowe miejsce w tym prestiżowym ogólnopolskim plebiscycie popularności. Złoty Laur Konsumenta 2019 jest dla nas bardzo cennym odznaczeniem – nie tylko potwierdza silną pozycję marki Shell Helix na polskim rynku, ale przede wszystkim jest wyrazem uznania konsumentów, którzy stawiają na najwyższą jakość i innowacyjność. Nic tak bardzo nie cieszy, jak świadomość trwałego zaufania, którym nas darzą kliencipowiedział Łukasz Radzymiński, Dyrektor Sprzedaży w dziale olejowym Shell Polska.

Do tej pory marka syntetycznych olejów silnikowych Shell Helix została doceniona już jedenastoma wyróżnieniami przyznawanymi przez konsumentów i ekspertów branżowych.

 





Nadesłał:

ConTrust
http://contrust.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl