„W drodze” – kolejna, niezwykła sztuka z pierwszoplanową rolą Jude Law
Jude Law, ambasador marki Lexus, zaprosił fanów marki w niezwykłą podróż. Improwizacja na żywo z narracją w czasie rzeczywistym, w której reżyserem był widz, odbyła się kilka dni temu. Scenografią show było teatralne zagłębie Londynu – SOHO i fotel kierowcy RX-a.
Scenariusz napisano, nawet kilka jego wersji, ale to finalnie widzowie decydowali o dalszym rozwoju akcji. W czasie rzeczywistym kierowali losami bohatera. Jude wykorzystując swoje umiejętności sceniczne, a przede wszystkim zdolność szybkiego reagowania, podjął w trakcie podróży różnego rodzaju wyzwania – kulinarne, muzyczne, artystyczne.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie InfoMoto.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.: |
Akcja rozpoczęła się w The Box, kabaretowym miejscu Londynu. Law, zaproszony na scenę, przez kolejne 45 minut, był w rękach widzów - nie tylko tych, którzy siedzieli na widowni teatru, ale i tych przed ekranami komputerów. Dzięki streamingowi, głosowali online na alternatywne scenariusze i „zlecali” kolejne zadania aktorowi.
Wychodząc z The Box, usiadł za kierownicą RX-a i pojechał do restauracji Zima. Tam rosyjski kucharz i prezenter telewizyjny Aleksiej Zimin, zatrudnił go w kuchni by pomógł przy wieczornym serwisie. Następnie Jude trafił do klubu jazzowego Ronniego Scotta w poszukiwaniu kompozytora. Chwilę wcześniej musiał zwerbować na potrzeby kolejnych, odgrywanych scen, ulicznego artystę Jorge Rodrigueza-Garcię. Lekko i nudno nie miał. Aby wywiązać się z zadanego scenariusza i w pełni usatysfakcjonować wszystkich reżyserów, musiał się wspiąć na szczyt swoich scenicznych umiejętności, aktorskiego talentu i refleksu.
Wielki finał przedstawienia odbył się w The Box, miejscu gdzie wszystko się zaczęło. Na scenie dołączyła do Jude piosenkarka Laura Mluva, która zaśpiewała swój najnowszy singiel „Overcome”.
Law podsumowując podróż, skomentował show: "Niezbyt często zdarza się być częścią czegoś, co pozwala na całkowitą spontaniczność i tworzenie historii od nowa. W tej historii i w tym doświadczeniu wszystko jest na tyle innowacyjne by ludzie chcieli być jego częścią.”
Narracja „W drodze” inspirowana była reklamą Lexusa RX, emitowaną z początkiem 2016 roku. Reklama przedstawia Law, który kamerdynerowi oddaje kluczyki do swojego Lexusa. Ten siada na miejscu kierowcy i wyrusza w niezwykłą, „gwiazdorską” podróż – piękne kobiety, czerwony dywan, wykwintne restauracje, luksusowe życie nocne. Kamerdyner wraca do hotelu, Jude siada za kierownicę, czując atmosferę niezwykłych przeżyć poprzednika. Zostawia go rozmarzonego przed hotelem… Dzisiejsze przedstawienie to również prezentacja i jednocześnie zaproszenie do życia w stylu RX, które jest kolażem luksusu, wrażeń i niezapomnianych emocji.
Źródło: http://blog.lexus.co.uk/lexus-and-jude-law-improvised-performance/
Nadesłał:
AdComms Media & Marketing Group
|