Volvo zaskoczyło na salonie samochodowym w Los Angeles
                		 
		             | 
        
Podczas salonu samochodowego w Los Angeles Volvo nie nie wystawia ani jednego samochodu. Zamiast tego można zobaczyć rzeźbę "To nie jest samochód" i dowiedzieć się o wizji mobilności wg szwedzkiej marki.
Poza tą wyrazistą deklaracją, Volco Cars prezentuje kilka  interaktywnych demonstracji usług z zakresu connectivity, jak np.  dostawa do samochodu, współdzielenie aut, swą wizję autonomicznej jazdy,  jak to ukazuje prototyp Volvo 360c, oraz usługę subskrypcji samochodów  Care by Volvo.
– Nasza branża się zmienia. Zamiast więc po  prostu konstruować i sprzedawać samochody, zapewnimy naszym klientom  prawdziwą swobodę przemieszczania się w sposób zindywidualizowany,  ekologiczny i bezpieczny – powiedział Håkan Samuelsson, prezydent Volvo Cars. – Oferujemy naszym klientom dostęp do samochodu włącznie z nowymi, atrakcyjnymi usługami – kiedy i gdzie sobie tego życzą.
Volvo  Cars głęboko wierzy w moc strategicznych partnerstw. I demonstruje  innowacyjną interakcję z nowego typu partnerami, zarówno z osadzonymi  silnie w rynku przedsiębiorstwami technologicznymi, jak Amazon, Google  czy Invidia, ale też ze startupami, jak Luminar czy Zenuity.
Pod  nowym mottem firmowym – Freedom to Move (Swoboda przemieszczania się) w  zindywidualizowany, ekologiczny i bezpieczny sposób – Volvo ustanawia  nowy kierunek rozwoju na przyszłość. W połowie przyszłej dekady połowa  rocznie produkowanych samochodów będzie w pełni elektryczna, jedna  trzecia będzie autonomiczna, a Volvo nawiąże ponad 5 milionów związków  bezpośrednich z klientami.
        
		Nadesłał:
            JK PR 
	 | 
	
	      		      
		            

![Jak sprawdzić historię serwisową Peugeot? [Poradnik] Jak sprawdzić historię serwisową Peugeot? [Poradnik]](http://img.kafito.eu/d/1/7/217900_70.jpg)




