Volvo chce utrzymać wzrosty sprzedaży w drugiej połowie 2017 roku
![]() |
Pierwsze 6 miesięcy 2017 roku przyniosły Volvo wzrost sprzedaży na poziomie 8,2%. Większy był również zysk firmy, która ma nadzieję utrzymać ten trend w drugiej połowie roku.
– Globalnie spodziewamy się utrzymania tendencji wzrostowej zbudowanej w pierwszej połowie roku. Jesteśmy przekonani, że po raz kolejny będziemy mogli donieść o rekordowym roku sprzedaży – powiedział pan Samuelsson.
Pod koniec tego roku Volvo Cars zaprezentuje zupełnie nowy model XC40, pierwszy model marki w szybko rozwijającym się segmencie małych SUV-ów premium, co dopełni ofertę firmy.
Nie bez znaczenia są też inne najnowsze modele jak seria 90 i bestsellerowe XC60, którego druga generacja była motorem napędowym wzrostów w pierwszej połowie 2017 roku. To właśnie te modele zapewniają sukces szwedzkiej marce i mają zapewnić dalszą poprawę wyników sprzedaży.
Nadesłał:
JK PR
|