Volvo Car Mobility stworzyło markę M


Volvo Car Mobility stworzyło markę M
2018-10-12
Volvo Cars wprowadza nową markę usług mobilnych nazwaną po prostu „M”. M będzie odpowiedzialne za rozwój i wdrażanie nowych technologii z zakresu mobility – m.in. zdalny dostęp do pojazdów i inne usługi związane z autami, do których dostęp ułatwi intuicyjna aplikacja.


M będzie też zbierał dane dotyczące potrzeb i preferencji klientów, tak aby jak najbardziej spersonalizować wachlarz usług. Usługa będzie dostępna w Szwecji i USA wiosną 2019 roku.

– Volvo Cars staje się czymś więcej niż tylko producentem samochodów. Wiemy, że klienci zmieniają swoją mentalność i podejście do posiadania samochodu. M to nasza odpowiedź na ich potrzeby. Dążymy do tego aby być bezpośrednim dostawcą takich usług. Nasze hasło to Freedom to Move – powiedział Håkan Samuelsson, prezes Volvo Cars.

– Nasze usługi będą alternatywą wobec taksówek, czy transportu publicznego – powiedziała Bodil Eriksson, CEO of Volvo Car Mobility. – Skupiamy się na tym w jaki sposób ludzie użytkują samochody, których są waścicielami. Chcemy stworzyć realną alternatywę dla takiego rozwiązania, oszczędzając czas i upraszczając życie. Chcemy aby nasze usługi były na najwyższym możliwym poziomie – dodała Bodil Eriksson.


Redakcja Infomoto informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Infomoto nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

JK PR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl