Startuje kampania „Nowa Kia XCeed. Już jest.”


Startuje kampania „Nowa Kia XCeed. Już jest.”
2019-09-24
W tym tygodniu wystartowała kampania promująca nowy model Kia XCeed. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

Kampania promująca ten model pod hasłem „Nowa Kia XCeed. Już jest.” będzie obejmować emisję spotów w TV oraz kanałach online wideo: YouTube oraz portale VoD. W ramach zaplanowanych działań wykorzystany będzie również display, mobile, social media oraz prowadzonę będą działania SEM. Kampania potrwa do końca listopada.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie InfoMoto.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media. Za lokalizację spotu i kreację online odpowiada agencja Interactive Partners. Za komunikację tej kampanii w social mediach odpowiada agencja WebTalk.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=SpyknyvT-ek


Redakcja Infomoto informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Infomoto nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PR Communication

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl