SHELL SERDECZNIE WITA ZIMOWYCH KIEROWCÓW W NOWEJ KAMPANII REKLAMOWEJ
Z nowym rokiem Shell Polska wystartował z kampanią radiową promującą wysokiej jakości paliwa oraz profesjonalną obsługę klientów stacji w ramach standardowej oferty. Kampania potrwa trzy tygodnie i stanowi kontynuację działań promocyjnych rozpoczętych w 2016 roku.
Zima dla wielu kierowców oznacza problemy z zapłonem samochodu oraz utrudnione warunki na drodze, które potrafią uprzykrzyć przyjemność z jazdy nawet tym najwytrwalszym. Mając to na uwadze, marka Shell postanowiła szczególnie zatroszczyć się o swoich klientów i przypomnieć o dostępnych na stacjach wysokiej jakości paliwach. Oferowane przez Shell zaawansowane technologicznie paliwa premium z gamy Shell V-Power Nitro+ są stworzone by pomagać chronić silnik przed osadami i korozją, a jednocześnie zapewnić jego niezawodność nawet w trudnych zimowych warunkach.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie InfoMoto.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.: |
Niesprzyjająca aura i ujemne temperatury nie zachęcają do spędzania czasu na zewnątrz, a przygotowanie samochodu do podróży bywa często nieprzyjemną koniecznością. Właśnie dlatego Shell w swojej standardowej ofercie zapewnia fachową obsługę, która umili wizytę na stacji każdemu kierowcy. Pracownik stacji nie tylko pomoże przy tankowaniu nawet w najmroźniejsze dni, ale również doradzi w doborze najlepszego paliwa, na życzenie klienta umyje szyby, lusterka i reflektory, a także sprawdzi podstawowe parametry auta, takie jak ciśnienie w oponach czy poziom oleju. W tym czasie klienci mogą napić się gorącej kawy lub skorzystać z bogatej oferty gastronomicznej deli2go. Z pełnym zbiornikiem paliwa, samochodem gotowym do jazdy i dobrym nastrojem zapewnionym dzięki pomocnej obsłudze na stacji Shell, klienci mogą udać się w zimową podróż nawet po najbardziej zaśnieżonych drogach.
Kampania rozpoczęła się 10 stycznia i potrwa do 27 stycznia 2017r. Spoty w dwóch wersjach – 15 i 30 sekund – można usłyszeć w stacjach radiowych o zasięgu ogólnopolskim.
Kampania jest kontynuacją komunikacji, jaką w ubiegłym roku kierowaliśmy do klientów – paliwa niezawodne w każdych warunkach i pomocna obsługa na podjeździe. Zamierzamy być blisko kierowców, niezależnie od pogody i mówić o tym co dla nich ważne przez cały rok – podsumowuje Katarzyna Starke-Zarańska, Fuels Brand Manager, Shell Polska.Więcej informacji na temat wysokiej jakosci paliw oraz obsługi na stacjach Shell można znaleźć na stronie: http://www.shell.pl/
Nadesłał:
Damian_HKstrategies
|