Nowa stylistyka Volvo doceniona na Autocar Awards


Nowa stylistyka Volvo doceniona na Autocar Awards
2017-06-11
Szef ds. stylistyki w Volvo – Thomas Ingenlath – otrzymał tytuł "Design Hero". Jest to nagroda przyznawana w konkursie Autocar Awards.


Aby jak najlepiej zaprezentować ten nowy kierunek stylistyczny na konkursie Autocar Awards, Ingenlath osobiście wybrał model V90 D5 Inscription w kolorze Maple Brown, z tapicerką z miękkiej skóry Nappa w kolorach blond/charcoal, z inkrustacjami z drzewa orzechowego, osadzony na 20-calowej średnicy kołach o 8 szprychach i szlifie diamentowym, z panoramicznym szklanym dachem i przyciemnianymi oknami.

Mark Tisshaw, red. naczelny Autocar, powiedział: „Świetny design sprawia, że przemysł motoryzacyjny przemawia do szerszej grupy odbiorców, a Thomas zmienił produkt mainstreamowy w pełnokrwistą markę luksusową.

Jego 5-letnia praca w charakterze szefa ds. designu w Volvo zbiegła się z ponownym zdefiniowaniem samej siebie przez firmę Volvo. Jej Produkty należą dziś do najbardziej pożądanych, wyróżniających się i najpiękniejszych na rynku, stały się prawdziwymi rywalami dla mocno osadzonych na rynku niemieckich producentach aut luksusowych”.

Komentując swe wyróżnienie, Thomas Ingenlath powiedział: „To wielki zaszczyt otrzymać nagrodę od tak wpływowego medium motoryzacyjnego jak Autocar. Nowy język designu Volvo to skandynawski design w jego najlepszej postaci: forma i funkcja, prawdziwe piękno. To coś wspaniałego, że ciężka praca wszystkich zaangażowanych w projektowanie aut Volvo została doceniona w taki sposób”.


Redakcja Infomoto informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Infomoto nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

JK PR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl