Nowa opona letnia YOKOHAMA BluEarth-Es ES32 – ekologiczne standardy i wysoka trwałość
Na sezon letni YOKOHAMA wprowadza nową oponę, dedykowaną kierowcom ceniącym sobie bezpieczną i ekonomiczną jazdę. Model, przeznaczony do nowoczesnych aut kompaktowych, wyróżnia niski poziom hałasu i zrównoważone osiągi – mniejsze zużycie paliwa, znakomita przyczepność na mokrej drodze i trwałość.
Wysokiej jakości opona klasy premium BluEarth-Es ES32 to kolejna propozycja japońskiej marki YOKOHAMA spełniająca wymogi globalnych eco-standardów. W jej produkcji japońscy inżynierowie zastosowali szereg rozwiązań, by kierowcy nowoczesnych pojazdów klasy A, B i C mogli czuć się w pełni bezpiecznie za kierownicą, czerpiąc przyjemność z jazdy w każdych warunkach drogowych.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie InfoMoto.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.: |
|
Nowa opona jest udoskonaloną wersją osobowej BluEarth AE-01, przewyższającą ją pod kątem przyczepności na mokrej nawierzchni. Zastosowane rozwiązania technologiczne – w tym ulepszona mieszanka gumy, z dodatkiem olejku pomarańczowego i krzemionki – umożliwiają komfortowe, precyzyjne prowadzenie i bezpieczne hamowanie na mokrej nawierzchni. Bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów podczas jazdy w czasie letnich opadów, zapewnia specjalnie zaprojektowana rzeźba bieżnika. Kombinacja głębokich nacięć i lameli oraz środkowy rowek w kształcie błyskawicy umożliwiają skuteczne odprowadzenie wody spod kół i ochronę przed aquaplaningiem – zjawiskiem polegającym na utracie przyczepności podczas jazdy po drodze pokrytej wodą. Konstrukcja bieżnika o zróżnicowanym wzorze z szerokimi, prostymi rowkami oraz mocnymi blokami na barku, zwiększa sterowność w warunkach szybkiej jazdy i na zakrętach, a także gwarantuje równomierne zużycie.
Nowy model BluEarth-Es ES32 jest wyjątkowo trwały i cichy. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych środków antyutleniających guma dłużej zachowuje elastyczność. Rozwiązanie skutecznie opóźnia proces starzenia opony i chroni przed jej wykruszaniem i rozwarstwianiem. Na uwagę zasługuje zoptymalizowanie bieżnika i dostosowanie do szerokości koła. Dla opon o przekroju 225 mm i większych wzór został poszerzony o dodatkowy rowek środkowy, dostosowując oponę do wymagań większych pojazdów. Na wydajność i długi przebieg opony wpływa też równomierny rozkład ciśnienia przy kontakcie z nawierzchnią, lepszy niż w modelu AE-01, a także bardzo mocny, sztywny i wytrzymały profil opony.
Opona dostępna w dystrybucji ITR CEE w rozmiarach od 13 do 18 cali.