Nowa marka na rynku TSL
Wraz z początkiem kwietnia br., na rynku TSL pojawił się nowy gracz – VIAON. Jest to jedyny w Europie dystrybutor usług i produktów marek takich jak: INELO, OCRK i GBOX. Nowo powstała marka swoim zasięgiem obejmuje 14 krajów Starego Kontynentu.
VIAON powstał dzięki decyzji biznesowej firm INELO oraz OCRK - liderów rozwiązań dla branży TSL. W świetle zmian legislacyjnych oraz prowadzenia działalności w dynamicznym sektorze transportowym, VIAON stwarza nowe możliwości dla firm przewozowych, eliminując konieczność poszukiwania rozwiązań u kilku różnych dostawców. Utworzenie nowej marki ma na celu ułatwienie dostępu do nowoczesnych rozwiązań dla przedsiębiorstw związanych z transportem osób i towarów na terenie Europy. „Decyzja o połączeniu potencjału INELO, OCRK i GBOX podyktowana była zmianami w branży transportowej. Dopasowujemy się do dynamicznego otoczenia TSL, zauważamy potrzeby firm transportowych, dlatego też zdecydowaliśmy o stworzeniu jednego dystrybutora usług i produktów, który spełni oczekiwania branży, dając jednocześnie możliwości wykraczające poza znane do tej pory standardy” – tłumaczy Bartosz Najman, Chief Excecutive Officer VIAON.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie InfoMoto.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.: |
Synergia doświadczeń i energii trzech marek pozwoli maksymalnie wykorzystać potencjał płynący z dedykowanych rozwiązań dla firm transportowych oraz na skorzystanie z produktów i usług wszystkich marek, będących pod parasolem VIAON. Co więcej, dzięki integracji rozwiązań telematycznych oferowanych przez markę GBOX z usługą OCRK Premium będzie możliwość pełnej kontroli nad czasem pracy kierowcy. Jest to kluczowe, zwłaszcza w sytuacji oddelegowania kierowców do krajów objętych obowiązkowym wynagrodzeniem minimalnym.
„Przewidujemy, że powstanie marki VIAON wpłynie nie tylko na zwiększenie potencjału rynkowego INELO, OCRK oraz GBOX i pozwoli na konsolidację naszych działań na terenie Europy, ale przede wszystkim ułatwi przedsiębiorcom prowadzenie działalności transportowej” – ocenia Bartosz Najman.
Dostęp do pełnej oferty dystrybutora ułatwia zintegrowana sieć ponad dwudziestu profesjonalnych doradców na terenie kraju. VIAON posiada na chwilę obecną klientów w 14 krajach Europy, m.in. w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, Holandii, Czechach oraz w Polsce. Szacunkowa wartość rynku transportowego w tych krajach w sumie może sięgać ok. 700 miliardów euro, stanowiąc tym samym jedną z największych gałęzi gospodarki Starego Kontynentu.
Z usług i produktów dystrybuowanych przez VIAON korzystają nie tylko firmy transportowe, ale również polskie instytucje państwowe, takie jak Inspekcja Transportu Drogowego, Izba Celna czy Policja, a także zagraniczne np. niemiecka BAG czy brytyjska DVA, DVSA (Driver & Vehicle Standards Agency).
„Długoterminowe prognozy dla branży transportowej wskazują, że transport drogowy w Polsce
i Europie nadal będzie dominował wśród pozostałych gałęzi transportu. Potencjalnie oznacza to dalszy rozwój branży i tym samym utrzymanie przez Polskę pozycji lidera. Taka sytuacja nie wyklucza w dalszej perspektywie ekspansji marki VIAON na kolejne kraje Europy” – komentuje Bartosz Najman.
CEO VIAON zapewnia, że powstanie dystrybutora otworzy nowe możliwości przed obecnymi i potencjalnymi klientami INELO, OCRK i GBOX.
Nadesłał:
patrycja.paradowska@procontent.pl
|