Marka Shell Helix Liderem XV-lecia
Marka olejów silnikowych Shell Helix została uhonorowana elitarnym tytułem „Lider XV-lecia” w ogólnopolskim plebiscycie „Laur Konsumenta”, badającym popularność marek w świadomości polskich konsumentów. To już trzecie wyróżnienie dla Shell Helix w tym roku i trzynaste w ciągu ostatnich pięciu lat.
Specjalne odznaczenie zostało przyznane na jubileuszowej Gali z okazji 15-lecia projektu „Laur Konsumenta/Klienta”, która odbyła się 22 października w Filharmonii im. Mikołaja Góreckiego w Katowicach.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie InfoMoto.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.: |
Marka Shell Helix otrzymała tytuł „Lider XV-lecia” jako najczęściej nagradzana marka, która od lat otrzymuje największą liczbę głosów w plebiscycie „Laur Konsumenta”. Podstawę oceny stanowią w nim opinie respondentów zbierane w wieloetapowym sondażu, którego celem jest wyłonienie najbardziej rozpoznawalnych, innowacyjnych i wyróżniających się pod względem jakości marek, produktów oraz usług.
„Lider XV-lecia to dla nas niezwykle cenne wyróżnienie. Tym cenniejsze, że przyznane przez najbardziej wymagającą stronę biznesu – czyli Klientów. Bardzo dziękuję wszystkim Klientom, którzy oddali swój głos na Shell Helix, za ich pozytywne opinie i rekomendacje oraz docenienie wysokiej jakości naszych olejów.” – podsumował odbierając odznaczenie Łukasz Radzymiński, Dyrektor Sprzedaży Shell Polska.
Przez ostatnie pięć lat Shell Helix został doceniony w Polsce już trzynastoma prestiżowymi wyróżnieniami przyznawanymi przez konsumentów i ekspertów branżowych. Pięć razy z rzędu otrzymał Laur Konsumenta dla najbardziej wyróżniających się na rynku produktów i marek, które są godne polecenia. W 2017 i 2018 otrzymał tytuł Top Marka w kategorii „Jakość i innowacyjność – oleje silnikowe”, przyznawany liderom poszczególnych kategorii produktowych. Ponadto został wyróżniony certyfikatem „Produkt Optymalny” w plebiscycie „Price Quality” 2015, którego celem jest wyłonienie produktów, których jakość idzie w parze z ceną.
Nadesłał:
agencja PR Kwadrat
|