M to nowa marka z branży mobility należąca do Volvo


M to nowa marka z branży mobility należąca do Volvo
2018-10-24
Dziś motoryzacja to nie tylko samochody, ale też nowoczesne usługi typu mobility. Z tego powodu Volvo stworzyło specjalną marką, która będzie firmować tę gałąź firmy.


Zespół M to doświadczeni eksperci i inżynierowie, którzy bazują na dwudziestoletnim doświadczeniu wyniesionym z firmy Sunfleet – pionierskiej inicjatywy Volvo Car Group w carsharingu.Sunfleet jest liderem takich usług w Szwecji. Rocznie obsługuje 500 000 klientów i dysponuje flotą 1700 samochodów. Firma będzie w pełni zintegrowana z M w 2019 roku, wszyscy klienci Sunfleet będą mogli korzystać z usług M.

Usługi mobility są dla nas fundamentem transformacji. Wdrożenie M to dla nas nowe źródło dochodu i ma być integralną częścią Volvo Cars. Naszą ambicją jest pięć milionów klientów do połowy przyszłej dekady – powiedział Håkan Samuelsson, prezes Volvo Cars.

Centrum badawczo-rozwojowym dla M będzie Sztokholm. Pierwsze wersje beta będą testowane już jesienią bieżącego roku – dodała Bodil Eriksson, CEO Volvo Car Mobility.

O M


Założone w 2018 roku M to nowa marka stworzona w ramach Volvo Car Mobility. Firma ta należy w całości do Volvo Car Group. Założeniem firmy jest dostarczanie usług dla z zakresu mobility dla klientów i stworzenie realnej i atrakcyjnej alternatywy dla transportu publicznego a także posiadania samochodu. Misją M jest umożliwienie klientom łatwego korzystania z aut, bez zbędnych ograniczeń.


Redakcja Infomoto informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Infomoto nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

JK PR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl