LiuGong Dressta Machinery najwidoczniejszym graczem na targach Autostrada-Polska 2017


LiuGong Dressta Machinery najwidoczniejszym graczem na targach Autostrada-Polska 2017
2017-06-06
Liugong Dressta Machinery Sp. z o.o., globalny producent spycharek oraz układarek rur o ugruntowanej pozycji na rynku, zaprezentował na tegorocznych Międzynarodowych Targach Budownictwa Drogowego Autostrada-Polska flagowe modele marki Dressta.

Stoisko wystawowe z silną reprezentacją marek LiuGong i Dressta promowane było pod hasłem "Polska Produkcja". Po raz pierwszy obie marki zostały bezpośrednio reprezentowane przez LiuGong Dressta Machinery na jednym stoisku, któremu organizatorzy przyznali nagrodę najlepszego.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie InfoMoto.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

W trakcie wydarzenia rozpoczęliśmy drugi rozdział współpracy marek LiuGong i Dressta. Obecnie planujemy wzmocnienie pozycji LiuGong na polskim rynku, ale i w całej Europie. Ostatnie lata to wdrożenie kompleksowej, ambitnej, pięcioletniej strategii rozwoju, łączącej pod jednym dachem badania i rozwój, lokalną produkcję i dystrybucję części - mówi Howard Dale, Prezes Zarzadu LiuGong Europe oraz LiuGong Dressta Machinery Sp z.o.o. Zbudowane w Polsce. Testowane w Polsce. Wspierane z Polski. Jak na markę chińską, LiuGong odznacza się zdecydowanie europejskim charakterem. Firma szczyci się tym, że – jako jedyny chiński producent – stawia europejskich klientów na pierwszym miejscu poprzez budowę ładowarek kołowych i koparek w samym sercu Europy. Nasi klienci mogą polegać na światowej klasy maszynach, produkowanych zgodnie z najbardziej wymagającymi europejskimi normami regulującymi jakość, niezawodność i bezpieczeństwo – dodaje.

Zaprezentowane maszyny

Marka stale reaguje na potrzeby klientów, wykorzystując najnowsze branżowe technologie. Tylko w ubiegłym roku DRESSTA wprowadziła na rynek 5 nowych maszyn: układarkę rur SB-85, spycharkę TD-20 Extra, spycharkę TD-25 Extra oraz nową, kompaktową serię spycharek gąsienicowych S-Series (TD-8S oraz TD-9S) z napędem hydrostatycznym. Na targach zaprezentowane zostały flagowe modele.

Jak pozbyć się śmieci?

TD-15 R Extra LA to maszyna stworzona do wydajnej pracy na składowiskach odpadów. Wysypisko to trudne miejsce pracy, zarówno dla maszyny, jak i jej operatora. Trudno przewidzieć, z jakimi odpadami można się spotkać. Część z nich może stanowić potencjalne zagrożenie dla pracującej maszyny. Model TD-15 R Extra LA został zaprojektowany w taki sposób, aby zwiększona odporność na zużycie tarciowe pozwoliła na przemieszczanie większej ilości materiałów przy mniejszej liczbie cyklów pracy  – mówi Stanisław Balandyk, Dyrektor sprzedaży na Polskę LiuGong Dressta Machinery.

Maszynę o masie eksploatacyjnej  20 760 kg napędza wydajny, turbodoładowany silnik common-rail firmy Cummins, spełniający normę Tier IV Final. Spycharka doskonale radzi sobie z najcięższymi zadaniami: przygotowywaniem składowisk, budową dróg dojazdowych, zagęszczaniem czy rozściełaniem dostarczanych codziennie odpadów. Wyposażona została w samoczyszczące płyty gąsienic, specjalną kartę, zwiększającą pojemność lemiesza, a także wentylatory o zmiennym kierunku, co czyni ją w pełni przygotowaną do najcięższych prac na wysypisku.

Budowa dróg łatwiejsza

TD-20 R Extra to wszechstronna, średniej wielkości spycharka, zaprojektowana tak, aby sprawdzić się szczególnie przy budowie dróg. Posiadając masę eksploatacyjną 24 250 kg i niezawodny silnik Cummins (Tier IV) Final, maszyna ta ma odpowiednią siłę i precyzję, aby szybko i efektywnie wykonać swoje zadanie. Spycharka jest dodatkowo wyposażona w system automatycznego sterowania Trimble 3D, który pozwala osiągnąć idealny poziom oraz lepszy efekt końcowy.

Konstrukcja tego modelu zapewnienia najwyższy komfort pracy operatora, wygodę serwisowania i wydajność. Duża moc, przy zachowaniu wyjątkowej zwrotności, umożliwiają maszynie osiąganie doskonałych wyników pracy w każdych warunkach. Wyposażona została w funkcje szczególnie przydatne przy budowanie dróg i autostrad, takie jak: unikalny dwubiegowy mechanizm skrętu, preselekcja prędkości jazdy i automatyczna redukcja biegów. Wszystko po to, aby ułatwić wykonywanie zadania i umożliwić wydajniejszą pracę, obniżając koszty eksploatacji – dodaje Stanisław Balandyk.

 

Podczas targów Autostrada-Polska w Kielcach, Spółka LiuGong Dressta Machinery zaprezentowała również 3 inne modele: koparki gąsienicowej 922E i 936E oraz ładowarkę kołową 856H. To pierwsze maszyny, które będą wytwarzane w zakładzie produkcyjnym w Stalowej Woli oraz dedykowane zarówno Polsce, jak i szerokiemu rynkowi europejskiemu. 


Redakcja Infomoto informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Infomoto nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Core PR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl