Lexus głównym partnerem londyńskiego Raindance Film Festival
Najważniejszy, niezależny festiwal filmowy Raindance Film Festival, odbywający się w samym sercu West End’u ma w tym roku już swoją 24-tą edycję. Rozpocznie się 21-go września i potrwa do 2-go października.
Głównym partnerem wydarzenia został Lexus. Firma znana jest ze swojego zaangażowania w kinematografię, szczególnie promującą młodych twórców, wystarczy przywołać takie projekty jak Lexus Short Films, czy współpracę z The Weinstein Company.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie InfoMoto.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.: |
Raindance prezentuje talenty z całego świata. Wyświetla ich filmy krótkometrażowe, reportaże, teledyski. Na widowni zasiadają producenci filmowi, managerowie, dziennikarze, przedstawiciele wytwórni, fani kina niezależnego. Festiwal jest jednocześnie kwalifikacją do nominacji Oscarowych i nagród BAFTA. W trakcie tych dziesięciu dni wyświetlonych zostanie 90 filmów fabularnych i 85 krótkometrażowych. Będzie też czas na warsztaty, seminaria, prelekcje czy „kinowy” networking w kuluarach.
Lexus zaznaczy swoją obecność w nieoczywisty sposób, budując Pawilon Wirtualnej Rzeczywistości w Hospital Club w Covent Garden. Odwiedzający miejsce będą mieli okazję obejrzeć 14 różnych prac, które pokazują najnowsze technologie i innowacje w tworzeniu kinematografii. Swoją zaś innowacyjność i niebanalny design, firma potwierdzi w jedyny możliwy sposób – prezentując luksusowe coupe LC 500. Ale to nie wszystko. Będzie też Origami Lounge, gdzie publiczność zmierzy się z wyzwaniem złożenia kota z kawałka papieru. Ten test wykonują mistrzowie Takumi Lexusa, mając na to tylko 90 sekund.
W programie Raindance nie zabraknie pokazów zwycięzców w konkursie Lexus Short Films. Zobaczymy „Friday Night” francuskiego reżysera Alexisa Michalika, „Messiah” Australijczyka Damiana Walshe-Howlinga i „The Nation Holds Its Breath” Kev’a Cahill’a.
Więcej informacji na: http://raindancefestival.org i www.lexusshortfilms.com
Źródło zdjęć: Lexus International
Nadesłał:
AdComms Media & Marketing Group
|