Jak nie dać się oszukać, kupując części samochodowe?


Jak nie dać się oszukać, kupując części samochodowe?
2020-10-20
Niemal każdy, kto poszukuje tanich i niezawodnych części samochodowych przegląda oferty kilku sklepów motoryzacyjnych, aby wybrać najatrakcyjniejszą, najbardziej konkurencyjną ofertę.

Poszukiwania ułatwiają wyszukiwarki internetowe i udostępnione na dedykowanych stronach katalogi z produktami, dzięki którym zainteresowany może poznać bogactwo oferty i ceny. Co w starciu sklepów motoryzacyjnych wypada lepiej - stacjonarne czy internetowe? Jak zaoszczędzić na auto częściach? A w końcu z czyich usług skorzystać?

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie InfoMoto.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:


Krok pierwszy - rozpoznanie

Kierowcom zależy na tym, by części samochodowe podlegające wymianie dotarły do nich szybko, w nienaruszonym stanie oraz aby spełniały najwyższe standardy jakości i trwałości. W tym celu warto skontaktować się z kilkoma wybranymi sklepami motoryzacyjnymi - pracownicy powinni pokazać uzyskane referencje, udostępnić certyfikaty jakości i pokazać, z kim współpracują. Dodatkowo wiele miejsc tego typu akceptuje i uwzględnia negocjację warunków i cen - dlatego warto pytać i próbować.



Sklep internetowy czy stacjonarny?

To pytanie, które pojawia się zdecydowanie najczęściej - a odpowiedź na nie nie zawsze jest satysfakcjonująca. Każdy ze sklepów reprezentuje odmienny model biznesowy i chce pozyskać inny typ klienta. Należy zadać sobie pytanie, na kiedy potrzebujemy danego produktu i czy jesteśmy pewni tego, czego wymaga nasz pojazd. Różnicą między sklepem internetowym a stacjonarnym jest przede wszystkim możliwość skorzystania ze specjalistycznego doradztwa pracowników i zakup produktów od ręki, dlatego jeśli nie jesteś pewien lub wolisz skonsultować problem z ekspertem - wybierz sklep stacjonarny.



Zakupy w Internecie to czyste oszustwo?

Robienie zakupów przez Internet zawsze wiąże się z pewnym ryzykiem - uszkodzeniem części samochodowej, niedostarczeniem jej na czas czy niezgodnością otrzymanego towaru z tym zamówionym. Najważniejsze jest, by sprawdzać oferty i weryfikować działalność sklepów. Właśnie w tym celu powstały grupy na mediach społecznościowych, fora internetowe i inne strony dyskusyjne, na których użytkownicy wymieniają się doświadczeniami i wzajemnie przestrzegają przed potencjalnymi oszustami.



Stosunek ceny do jakości

Przewagą sklepów motoryzacyjnych w Internecie jest głównie ich konkurencyjna oferta - najczęściej bogatsza niż w sklepach stacjonarnych, a dodatkowo w jej składzie znajdują się produkty w atrakcyjniejszych cenach. Niemniej za niższą ceną stoi często szereg problemów - co w sytuacji, gdy produkt nie pasuje, jak długo trzeba czekać na zwrot, co jeśli opóźnia się termin dostawy lub co jeśli produkt jest wadliwy? Zwroty i udowadnianie nietrwałości lub ubytków danego produktu jest zdecydowanie prostsze w sklepach stacjonarnych, gdzie pracownik sprawdza wydawany artykuł i jest w stanie porozmawiać z klientem na miejscu.



Sklep motoryzacyjny godny zaufania

Bez względu na to, czy wolisz sklep internetowy, czy sklep stacjonarny, warto zacząć od wyboru doświadczonego i wyspecjalizowanego miejsca. Wymaganiom współczesnego klienta odpowiada sklep motoryzacyjny we Wrocławiu znany pod nazwą Auto Centrum Matusiewicz, który zdobywa zaufanie klientów od ponad 15 lat. W skład jego oferty wchodzi ponad 300 000 części zamiennych dostarczanych przez setki wiodących producentów. Stań się częścią odbiorców sklepu motoryzacyjnego we Wrocławiu i pozbądź się problemu wyboru najlepszej hurtowni.


Redakcja Infomoto informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Infomoto nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

slawek

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl