Innowacyjne podejście do klientów marki Polestar


Innowacyjne podejście do klientów marki Polestar
2017-10-29
Polestar umożliwi korzystanie z samochodów w zupełnie inny sposób tak aby klient mógł skupić się na tym co dla niego najważniejsze: czyli na wrażeniach z jazdy.


Klienci Polestara będą mogli korzystać z aut bez konieczności ich posiadania. Usługa subskrypcji samochodu będzie zawierała wszystkie koszty związane z eksploatacją samochodu w jednej stałej miesięcznej opłacie.

Usługa taka poza wszystkimi kosztami, zawierała będzie również serwis door-to-door w celu przeprowadzenia obsługi technicznej samochodu. Dodatkowo użytkownik Polestara będzie mógł wypożyczyć inne auto a także będzie miał do dyspozycji obsługę concierge.

Eksperci Polestara dostrzegają potrzeby klientów, których sami klienci czasem nie są wstanie przewidzieć. Z tego powodu Polestar uruchomi usługi on-demand. W prosty sposób będzie można je zamówić on-line lub poprzez specjalną aplikację. Opłaty za takie usugi zostaną automatycznie doliczone do miesięcznej opłaty za samochód. Przykładowo, klient wybiera się na wakacje i na krótki okres potrzebuje box dachowy. W czasie i miejscu wskazanym przez klienta Polestar dostarczy i zamontuje box.


Redakcja Infomoto informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Infomoto nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

JK PR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl