Flota modeli Volvo S90 trafiła do Wawa Taxi
Przedstawiciele korporacji Wawa Taxi odebrali pierwsze egzemplarze Volvo S90, które zasilą jej flotę najbardziej reprezentacyjnych pojazdów segmentu premium. W najbliższych miesiącach na stołeczne ulice wyjedzie trzydzieści takich aut w barwach Wawa Taxi.
W ramach zawartej umowy korporacja Wawa Taxi będzie używała trzydziestu limuzyn Volvo S90. Będą to wersje z silnikiem Diesla D4 190 KM, wyposażone w automatyczną skrzynię biegów. Niemal pięciometrowe samochody oferują mnóstwo miejsca pasażerom tylnej kanapy, mają też pojemne bagażniki, są ciche i wygodne. Samochody oferują to, co najlepsze w segmencie premium: piękny design i doskonałą jakość wykończenia.
– W ostatnich latach nasza branża przeżywa ogromne zmiany i staje się coraz bardziej konkurencyjna. Klienci oczekują nie tylko terminowego i bezpiecznego przewozu z punktu A do punktu B, ale także rosną ich wymagania wobec aut, które mają ich przewozić. Flota limuzyn Volvo S90 jest kolejnym etapem budowania przez nas przewagi jakościowej nad naszymi konkurentami. Takie auta pozwalają nam także świadczyć usługi dla najbardziej wymagających klientów, dla których wygląd i komfort taksówki ma kluczowe znaczenie – powiedział Paweł Reczyński, doradca zarządu Wawa Taxi, obecny podczas obioru pierwszej partii aut.
– Volvo są szalenie popularnymi taksówkami w Goeteborgu. Widujemy je często podczas naszych podróży służbowych do naszej centrali. Mają wygodne siedzenia, są bezpieczne i po prostu ładne. Od dawna chcieliśmy, aby takie samochody były także widoczne na polskich ulicach. Teraz pasażerowie w Polsce też mogą liczyć na najwyższy poziom komfortu i bezpieczeństwa w zamawianych przez siebie taksówkach – powiedział Rafał Fuss, Fleet Manager Volvo Car Poland, obecny podczas przekazywania pierwszej partii Volvo przedstawicielom Wawa Taxi.
– Umowa z Wawa Taxi to dla nas kolejny obszar rozwijania naszej sprzedaży flotowej. Zdecydowaliśmy się na zaoferowanie naszemu partnerowi dobrze wyposażonych i świetnie skonfigurowanych samochodów. Te modele są naszą wizytówką. Wiele osób po przejechaniu się nowym Volvo S90 będzie zaskoczonych, jak wysoki poziom luksusu oferuje nasza marka – powiedział Paweł Kaczmarek, dyrektor sprzedaży Volvo Car Poland.
Nadesłał:
JK PR
|