Exide sponsorem motocyklowego zespołu INTACT GP


Exide sponsorem motocyklowego zespołu INTACT GP
2019-03-28
Exide Technologies, globalny dostawca rozwiązań z zakresu magazynowania energii dla transportu i przemysłu, podpisał kontrakt sponsorski z zespołem Intact GP na motocyklowy sezon mistrzostw świata w klasie Moto2, cieszących się dużym zainteresowaniem kibiców wyścigów motocyklowych i mediów.

W 2019 roku w zespole Intact GP jeździ fenomenalny, młody, niemiecki zawodnik – Marcel Schrötter, który w zeszłorocznych mistrzostwach świata, do momentu, kiedy uległ kontuzji, plasował się w pierwszej dziesiątce najlepszych zawodników. Członkiem zespołu jest także Thomas Lüthi, doświadczony motocyklista ze Szwajcarii, który w 2005 r. został jednym z najmłodszych mistrzów świata w historii.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie InfoMoto.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

Inauguracja MotoGP 2019 odbyła się 10 marca podczas Grand Prix Kataru. Światowe media, w tym Eurosport i Servus TV, będą transmitować kolejne wyścigi. Ponieważ mistrzostwa to także doskonała okazja do zaprezentowania wielu prototypowych, wyznaczających nowe trendy motocykli, to cieszą się one dużym zainteresowaniem, zarówno ze strony fanów, jak i producentów z branży motoryzacyjnej. Logo Exide pojawi się na motocyklach zespołu Intact GP oraz na kombinezonach zawodników, strojach całego zespołu i na stadionach.

Sponsoring Exide obejmuje także udział zespołu Intact GP w pucharze MotoE w sezonie, który zainauguruje wyścigi w nowej klasie motocykli elektrycznych. Intact GP będzie reprezentowany przez szwajcarskiego zawodnika Jesko Raffina, który może pochwalić się kilkuletnim doświadczeniem w wyścigach klasy Moto2 (dodatkowo jako 15-latek był najmłodszym zwycięzcą zawodów Yamaha Cup).

Exide został sponsorem, także po to, by podkreślić swoją ofertę w postaci bogatej gamy produktów z linii Motorbike & Sport, w której skład wchodzą gamy akumulatorów: Exide Li-Ion, GEL, AGM Ready, AGM oraz Conventional – każda przeznaczona do innego typu zastosowań. Przykładowo: Exide Li-Ion to akumulator litowo-jonowy, o 80% lżejszy od tradycyjnego akumulatora motocyklowego, dzięki temu zapewniający lepsze przyspieszenie i bardziej elastyczne hamowanie, a także łatwy montaż. Jest bezobsługowy, wyjątkowo szybko się ładuje i posiada najwyższej klasy zabezpieczenia.

Cieszymy się, że sponsoruje nas Exide – powiedział Marcel Schrötter z zespołu Intact GP. – Exide to lider na rynku akumulatorów do motocykli, a także firma słynąca z niezawodności swoich produktów, które są jednymi z najbardziej zaawansowanych technologicznie w branży akumulatorów. Exide oferuje najlepsze rozwiązania: od ultralekkiej konstrukcji akumulatora Exide Li-Ion, po zabezpieczenia przed całkowitym rozładowaniem w akumulatorze Exide Gel – podsumowuje Schrötter.

Motocykle zespołu Intact GP – informacje techniczne

Począwszy od sezonu 2019, w motocyklach startujących w kategorii Moto2 stosowane są trzycylindrowe silniki Triumph o pojemności 765 cm3 i mocy 138 koni mechanicznych. Uważa się, że odmienią one wyścigi po długim okresie stosowania silników Hondy o pojemności 600 cm3.


Redakcja Infomoto informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Infomoto nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Alicja Sidorowicz

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl