Drugi dzień Mille Miglia Storica 2016 za nami!
Zgodnie ze starożytnym „wszystkie drogi prowadzą do Rzymu” kawalkada najbardziej ekskluzywnych pojazdów zabytkowych świata, w towarzystwie Cisowianki Perlage, późną nocą dotarła do Wiecznego Miasta.
Stawka bardzo mocno się rozciągnęła - po stosunkowo płaskim pierwszym etapie drugi okazał się dla wszystkich mocnym wyzwaniem. Trasa po nadmorskich odcinkach wjechała w Apeniny. Wznosząc się serpentynami pod górę w jedną stronę obciążała kilkudziesięcioletnie jednostki napędowe, w dół natomiast gotowała układy hamulcowe podczas ostrych zjazdów wiekowych zabytków. Z rajdu odpadło już kilkadziesiąt załóg. Część z nich wybrała po usunięciu możliwych usterek jazdy autostradami. Te dają większy komfort przejazdu przez ten wymagający masyw górski. Samochody, które nie zaliczyły wszystkich punktów kontrolnych nie są klasyfikowane w generalnym zestawieniu, ale wzięły udział w tradycyjnej nocnej paradzie po ulicach Rzymu.
Oto jak wygląda klasyfikacja liderów na półmetku Mille Miglia: stawkę zdominowali Włosi - prowadzi legendarna Alfa Romeo 6C 1750 GS Zagato z 1931 roku z załogą Andrea Vesco i Andrea Guerini, druga jest również Alfa Romeo model 6C 1500 Gran Sport z 1933 roku z Giordano Mozzi i Stefanią Biacca, trzeci jest O.M. 665 Superba Torpedo 2000 CC z 1926 roku z Alberto Riboldi i Paolo Sabbadini.
Perlage Team startujący Astonem Martinem DB2 z 1952 roku dojechał do mety etapu zaliczając wszystkie punkty kontrolne.
Cisowianka Perlage, partner główny wspaniałego Mille Miglia, dba o pomoc w regeneracji zawodników podczas wyczerpującej trasy. Musująca woda mineralna idealnie orzeźwia podczas przerw na lunch, kiedy kierowcy mogą chwilę odpocząć i nabrać nowej energii do dalszej jazdy po wymagających włoskich drogach.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie InfoMoto.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.: |
Więcej zdjeć i informacji na stronie www.cisowianka.pl/millemiglia oraz na Instagramie i funpage Cisowianki Perlage na Facebook'u.
Nadesłał:
Polskie Zdroje
|