Dostępność Polestara w najbardziej wygodny sposób


Dostępność Polestara w najbardziej wygodny sposób
2017-10-30
Dostępność samochodów Polestar dla klienta ma być tak wygodna jak tylko to możliwe zależnie od oczekiwań klienta (online lub fizycznie). Wszystkie usługi począwszy od jazd testowych, specyfikację, ofertę aż do zamówienia ma być dostępna online.

Klient nie będzie musiał odwiedzać salonu, jeśli nie będzie czuł takiej potrzeby.

Taki nowoczesny sposób doświadczenia marki będzie uzupełniony o odrębną sieć sprzedaży tej jednej marki, która powstanie na całym świecie. Punkty takie będą obsługiwane przez ekspertów produktowych, którzy zaprezentują zainteresowanym świat i filozofię Polestar. Salony Polestar nie będą zlokalizowane w istniejących salonach Volvo.

Pierwszy salon Polestar zostanie otwarty w pierwszym kwartale 2019 roku. Ich liczba będzie rosła proporcjonalnie do wolumenu sprzedaży.

Wszystkie czynności serwisowe będą wykonywane przez wybrane autoryzowane serwisy Volvo, dając klientowi pewność, że o samochód dbają najlepsi specjaliści. Dzięki obsłudze door-to-door, klient nigdy nie będzie musiał odwiedzać serwisu.

Model Polestar 1 będzie zamówić od 17 października 2017 roku.


Redakcja Infomoto informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Infomoto nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

JK PR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl