"Człowiek i maszyna" - Lexus na Super Bowl
Mięśnie, ryk silnika V8 i głośny, dynamiczny beat. Ludzkie kształty i ruch ciał, które doskonale współgrają w sylwetkę LC 500, tworząc niezwykły performance.
„Man and machine” - „Człowiek i Maszyna” to nowy spot reklamowy flagowego coupe marki Lexus, który swoją premierę będzie miał podczas Super Bowl w Stanach.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie InfoMoto.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.: |
Lil Buck - tancerz i model, znany z udziału w projektach z Madonną, Mikhaiłem Barysnikovem czy z Cirque do Soleil. Kilka lat temu okrzyknięty jednym z najgorętszych nazwisk w Stanach, model GAP. Największą popularność przyniosła mu interpretacja „The Dying Swan”, nagrana smartfonem przez reżysera Spike’a Jonze, która po umieszczeniu w serwisie YouTube w zaledwie kilka chwil odnotowała ponad 3 mln wyświetleń. Jego główny styl to streetdance. Dzisiaj jest bohaterem clipu „Człowiek i Maszyna” dla Lexusa. Wykonuje go przy Move Your Body, utworze Sia wspólnie z LC 500. 30-sekundowe video zagości na telewizyjnej antenie w drugim kwartale Super Bowl, 5 lutego br.
https://www.youtube.com/watch?v=h_iktzXK4K0&feature=youtu.be
Reklama została wyreżyserowana przez szwedzkiego twórcę muzyki i filmu Jonasa Åkerlund, znanego ze swojego wyrafinowania i dynamiki formy. Głos w klipie podkłada Minnie Driver, brytyjska aktorka, która ma na swoim koncie nominację do Oscara. „Człowiek i Maszyna” wyraża design, wydajność, zaangażowanie, technologię, perfekcję, rzemiosło jakim kieruje się Lexus w powstawaniu nowych modeli samochodów. Budując od podstaw chcą zadowolić najbardziej wymagających klientów, zapraszając do świata wyjątkowego luksusu.
Źródło: http://blog.lexus.co.uk/man-machine-lexus-reveals-new-super-bowl-tv-advert/
Nadesłał:
AdComms Media & Marketing Group
|