Continental wybrał najlepsze serwisy oponiarskie 2016 r.
Continental już po raz siódmy nagrodził najlepsze w Polsce serwisy oponiarskie należące do sieci Conti360°, które znacząco wyróżniły się rzetelnością i profesjonalizmem w relacjach z klientami flotowymi.
Ranking najlepszych serwisów oponiarskich w Polsce jest przygotowywany co roku na podstawie audytu przeprowadzonego wśród partnerów serwisowych należących do sieci Conti360˚ oraz w oparciu o ocenę współpracy warsztatów z klientami. Na podstawie otrzymanych wyników, Continental wyłonił serwisy wyróżniające się najwyższym standarem usług przyznając nagrodę „Serwis Roku” oraz dwa dodatkowe wyróżnienia – „Fair Play” dla serwisów czynnie wspierających rozwój sieci oraz „Debiut Roku” dla najlepszych warsztatów, które dołączyły do sieci Conti 360° w 2016 roku.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie InfoMoto.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.: |
W tym roku tytuł Serwis Roku 2016 sieci Conti360˚ otrzymało pięć najlepszych serwisów z każdego regionu operacyjnego w Polsce[1]:
- Pneumaster z Brzezia w regionie południowo-wschodnim
- Active z Gdańska w regionie północno-wschodnim
- JMK z Poznania w regionie północno-zachodnim
- Dr Felga (Marek i Marek) z Wałbrzycha w regionie południowo-zachodnim, po raz drugi z rzędu
- Gas Truck z Łowicza w regionie centralnym, już po raz trzeci z rzędu
Za aktywny udział w rozwijaniu sieci Conti360˚ oraz profesjonalizm w relacjach z klientami wyróżnienia „Fair Play” trafiły do serwisów:
- Korzonek z Radzionkowa, w regionie południowo-wschodnim
- Elear z Gorzowa Wielkopolskiego, w regionie północno-zachodnim
- Gumiland z Lubina, w regionie południowo-zachodnim
- Opony u Darka z Marysina, w regionie centralnym
Nagrodę „Debiut Roku” dla najlepszych serwisów oponiarskich, które w ubiegłym roku przystąpiły do sieci Conti360˚, przyznano:
- ArtMech z Krzewentu, w regionie północno-wschodnim
- Best Drive Mrotek z Piły, w regionie północno-zachodnim
Serwisy oponiarskie zrzeszone w sieci Conti360˚ wyróżniają się nie tylko profesjonalną obsługą, ale także fachową wiedzą, dlatego nasi klienci flotowi bez obaw powierzają im nawet najtrudniejsze zadania. Zaufanie klientów to ogromna nagroda dla warsztatów, a my w Continental nagradzamy je dodatkowo za najwyższy standard oferowanych usług – powiedział Łukasz Tymoszczuk, menedżer sieci Conti360° w Continental Opony Polska.
O sieci Conti360°
Conti360° to sieć serwisów oponiarskich działająca w 25 krajach w Europie, która gwarantuje profesjonalną obsługę flot pojazdów ciężarowych. Wszystkie serwisy zrzeszone w Conti360˚ świadczą usługi w oparciu o pięć modułów, dzięki którym floty mogą dopasować ofertę do specyfiki prowadzonej działalności:
- ContiFitmentService™ obejmuje doradztwo zakupowe oraz montaż opon,
- ContiFleetCheck™ zapewnia okresowe przeglądy ogumienia,
- ContiCasingManagement™ umożliwia zarządzanie zużytymi oponami,
- ContiBreakdownService™ zapewnia obsługę i pomoc w przypadku awarii na trasie,
- ContiFleetReporting™ to szczegółowa analiza danych związanych z oponami, która wskaże potencjalne oszczędności.
W ciągu 7 lat od uruchomienia sieci w Polsce do programu dołączyło już ponad 240 serwisów partnerskich.
[1]Podział na pięć regionów został ustalony na podstawie podziału sprzedażowego obszarów, w których operują regionalni menedżerowie sprzedaży Continental.