Continental optymalizuje zarządzanie ogumieniem we flocie PEMA


Continental optymalizuje zarządzanie ogumieniem we flocie PEMA
2019-06-03
Continental wspiera PEMA, spółkę oferującą wynajem pojazdów użytkowych w całej Europie, w cyfryzacji procesu zarządzania ogumieniem we flocie obejmującej ponad 18 000 pojazdów.

 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie InfoMoto.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

Opracowany przez Continental system CESAR pozwala spółce skrócić czas przestojów pojazdów z powodu awarii oraz wpływa na maksymalne wydłużenie żywotności opon.

Wdrożony w PEMA w 2018 roku cyfrowy system zarządzania flotą CESAR, umożliwia za pomocą specjalnego interfejsu ciągłą wymianę i aktualizację danych kluczowych dla prawidłowego działania pojazdów oraz potrzebnych usług serwisowych.

Wolfgang Beuleke, Team Lead Tire Management w PEMA tak podsumował dotychczasowe doświadczenia związane z rozwiązaniem dostarczonym przez Continental: „Korzyści płynące z prowadzenia wszystkich działań w zakresie zarządza ogumieniem za pośrednictwem interfejsu CESAR przerosły nasze oczekiwania. Po pierwsze, większa przejrzystość informacji pomaga nam przestrzegać zobowiązań dotyczących ustalonego z klientami poziomu usług. Ograniczyliśmy wydatki administracyjne oraz wprowadziliśmy szybkie, jednolite procedury we wszystkich krajach. Po drugie, źródłem ogromnych korzyści jest dla nas analiza danych. Dzięki zdobytej w ten sposób wiedzy znacznie ograniczyliśmy koszty usług i czas przestojów pojazdów, zoptymalizowaliśmy montaż i zwiększyliśmy średni przebieg ogumienia”.

System zarządzania flotą CESAR został opracowany z myślą o Conti360° Fleet Services – kompleksowej, profesjonalnej usłudze Continental w zakresie zarządzania ogumieniem – i od tego czasu jest sukcesywnie optymalizowany. Dane dotyczące opon są zapisywane w systemie oraz przetwarzane centralnie. Użytkownicy mają nieograniczony dostęp do najnowszych informacji niezależnie od tego, gdzie się znajdują. „Na podstawie indywidualnych wymagań klienta, CESAR wykorzystuje zautomatyzowane przepływy pracy do mapowania zakresu usług serwisowych tak, aby można było szybko wdrożyć odpowiednie środki – zarówno w wyspecjalizowanym warsztacie floty, w zajezdni, jak i na autostradzie” – powiedział Thomas Wolf, Head of International Fleet Business for EMEA, Continental AG. „Dzięki analizie danych przekazywanych przez ContiFleetReporting możemy również udzielać PEMA rekomendacji, by pomóc im z jak najwyższą wydajnością kontrolować procesy zarządzania oponami we flotach w Niemczech, Danii, Szwecji, Szwajcarii, Czechach i Polsce” – dodał ekspert Continental.


Redakcja Infomoto informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Infomoto nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ConTrust
http://contrust.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl