Communication Unlimited wprowadza nowy koncept komunikacyjny dla Suzuki Polska
Suzuki Polska coraz wyraźniej zaznacza swoją pozycję na rynku. Nowa strategia komunikacji, innowacyjne narzędzia komunikacyjne, rekordowe wyniki w social mediach – to wszystko przekłada się na sukcesy sprzedażowe i dobrą pozycję marki na rynku motoryzacyjnym.
Ciągle poszukujemy nowych konceptów komunikacyjnych dla Suzuki. Tym razem postawiliśmy sobie za cel umacnianie wizerunku marki wśród młodszej grupy docelowej - mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny CU.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie InfoMoto.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.: |
Daria Zawiałow to młoda i utalentowana wokalistka, której debiutancki album „A kysz!” – wydany nakładem Sony Music – wprowadził sporo zamieszania na polskim rynku muzycznym. Suzuki Motor Poland jest Partnerem w realizacji teledysku do kolejnego singla artystki, zatytułowanego „Miłostki”. Gwiazdą Suzuki w nowym klipie Darii jest model Ignis.
Ten utwór jest zaproszeniem do zagłębienia się w album, jest zamglony, jego brudne gitary budzą niepokój – mówi Daria. Połączenie delikatnego wokalu i mocnych brzmień gitarowych sprawia, że jest to niezwykle interesująca pozycja w polskiej muzyce alternatywnej.
Udział naszej marki w teledysku to zupełnie nowa płaszczyzna komunikacyjna dla produktów Suzuki – podkreśla Mikołaj Matsumoto, dyrektor marketingu Suzuki Polska. Suzuki Ignis ma swoją premierę w nowym obszarze: w oryginalnym utworze jednej z najbardziej oczekiwanych artystek młodego pokolenia.
Za nowy koncept odpowiada agencja Communication Unlimited we współpracy z Sony Music Poland. Produkcją teledysków zajmuje się Dom Produkcyjny Selfish3.
Communication Unlimited to agencja zintegrowanego marketingu. Oferuje pełny zakres usług: od opracowania strategii marki, poprzez koncepcje kreatywne, ich realizację we wszystkich kanałach komunikacji, po analizę, planowanie i zakup mediów. Agencja od 25 lat współtworzy rynek reklamy w Polsce, pozostając strukturą w pełni polską i niezależną. Jej dewizą jest wyobraźnia, odwaga i zaangażowanie, a ambicją wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań, budujących angażujące relacje marki z konsumentem.
Nadesłał:
a.sobczak@wp.pl
|