Artykuły prasowe
Polacy przesiadają się do aut premium
Polacy coraz częściej przesiadają się do samochodów premium. Kupujemy coraz więcej aut z tego segmentu rynku. Cenimy sobie indywidualne podejście i możliwość indywidualnego wyboru kolorów tapicerek, czy elementów wyposażenia. Dużą popularnością cieszą się samochody terenowe i SUV-y.
Startuje program edukacyjny dla szkół zawodowych i technicznych
W ramach kampanii edukacyjnej skierowanej do szkół średnich i zawodowych, młodzież weźmie udział w cyklu spotkań z inżynierami z Kongsberg Automotive Pruszków. Podczas Dni Otwartych skorzystają oni z bezpłatnych zajęć oraz zwiedzą podwarszawski zakład.
"Człowiek i maszyna" - Lexus na Super Bowl
Mięśnie, ryk silnika V8 i głośny, dynamiczny beat. Ludzkie kształty i ruch ciał, które doskonale współgrają w sylwetkę LC 500, tworząc niezwykły performance.
ŠKODA jak w abonamencie w 2016 r.
ŠKODY doskonale się sprzedają m.in. dzięki ofercie finansowej bazującej na niskich miesięcznych ratach. W ofercie dla klientów indywidualnych – ŠKODA Kredyt Niskich Rat – nabywcy co trzy-cztery lata mogą zmieniać auto na nowe, jak w abonamencie.
Wybierz swoją rzeczywistość - kampania Mitsubishi ASX 2017
Pod hasłem „Rozpocznij przygodę” wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na polski rynek Mitsubishi ASX 2017.
Noworoczne promocje Mitsubishi
Polski oddział Mitsubishi Motors przygotował dla klientów bardzo atrakcyjną ofertę, w której pojawiły się już modele L200 i Pajero z roku modelowego 2017.
Maciej Stuhr i Anna Cieślak w nowych modelach Mitsubishi
Znakomici aktorzy – Anna Cieślak i Maciej Stuhr, którzy od roku pełnią role ambasadorów marki Mitsubishi Motors w Polsce, odebrali dziś w salonie Mitcar kluczyki do nowych modeli Mitsubishi ASX 2017 i Outlander PHEV 2017.
Co powinna zawierać umowa wynajem auta?
Pary Młode przeważnie długo wybierają wymarzone auto do ślubu. Chcą by pasowało do stylu całej ceremonii, wygoda często staje na drugim miejscu. Przeważnie Młodzi decydują się na pojazd z wypożyczalni. Jak powinna wyglądać umowa o wynajem auta?
Zasady bezpiecznej jazdy motocyklem
Motocykliści na ogół kojarzą się z szybką jazdą, niebezpieczeństwem na drodze i podwyższaniem statystyk śmiertelności na drogach. Ile w tym prawdy? Nie rozstrzygając tej kwestii, faktem jest, że nieprzestrzeganie zasad przekłada się na realne zagrożenie dla wszystkich uczestników ruchu drogowego.
Firmowe samochody w małych i średnich firmach
Duże firmy dobrze znają zalety wynajmu długoterminowego pojazdów. Z kolei firmy z sektora MŚP stanowią grupę, która stosunkowo niedawno zaczęła pełniej korzystać z zalet wynajmu. Takie przedsiębiorstwa mają olbrzymi potencjał, ponieważ jest ich w Polsce około 2 mln.
Rekordowa premiera Mitsubishi ASX 2017 w wirtualnej rzeczywistości
14 grudnia 2016 roku w przestrzeni kreatywnej „Babka do wynajęcia” w Warszawie, odbyła się premiera odświeżonego bestsellera spod znaku Trzech Diamentów – Mitsubishi ASX 2017, który właśnie debiutuje w Polsce.
Niespodzianka i Mitsubishi ASX 2017
Polski oddział Mitsubishi Motors przygotował dla klientów atrakcyjną noworoczną niespodziankę: debiutujący właśnie na polskim rynku model Mitsubishi ASX 2017 jest teraz dostępny ze zniżką w wysokości 2000 zł wraz z promocyjnym pakietem ubezpieczeniowym i jednym z trzech rodzajów korzystnych kredytów
Nawet 4000 zł za brak OC w 2017 roku
UFG szacuje, że 0,5% pojazdów na polskich drogach nie posiada obowiązkowej polisy. Wbrew przekonaniu niektórych kierowców rezygnacja z wykupienia ubezpieczenia ma nic wspólnego z oszczędnością. Z początkiem roku 2017 wzrosła wysokość kar za brak ważnego OC – nieubezpieczeni kierowcy zapłacą 4000 zł.
Co potrafi SKYJET
Ostatnio Miami jest sceną niecodziennych prezentacji Lexusa. W połowie stycznia zwodowano na wybrzeżu luksusowy jacht motorowy, kilka dni później zaprezentowano SKYJET...
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Kuehne+Nagel rozwija możliwości transportu transgranicznego w Azji Południowo-Wschodniej
Kuehne+Nagel ogłosiło strategiczną inwestycję w nową flotę pojazdów ciężarowych w Tajlandii, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na niezawodny i skalowalny transport transgraniczny w Azji Południowo-Wschodniej.
PETRONAS Urania – nowe oleje dla pojazdów użytkowych
Marka znana z Formuły 1 zaprezentowała nową linię olejów silnikowych PETRONAS Urania. Rozwiązanie stworzone z myślą o transporcie, stojącym dziś przed ogromnymi wyzwaniami. Polska, jako jeden z największych rynków pojazdów ciężarowych w Europie, odgrywa w tym procesie kluczową rolę.
Jak uniknąć problemów z zaniżonym odszkodowaniem? Porady od rzeczoznawców
Uzyskanie uczciwego odszkodowania po wypadku czy kolizji drogowej wcale nie jest tak oczywiste, jak mogłoby się wydawać. Wielu kierowców przekonuje się, że wypłata proponowana przez towarzystwo ubezpieczeniowe jest znacznie niższa od rzeczywistej wartości szkody.
Exide Technologies udoskonala gamę do pojazdów użytkowych
Exide Technologies, wiodący dostawca innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań magazynowania energii do zastosowań motoryzacyjnych i przemysłowych, udoskonalił ofertę akumulatorów do pojazdów użytkowych i wprowadził nowe etykiety.
Jak sprawdzić historię serwisową Peugeot? [Poradnik]
Kupno używanego samochodu, zwłaszcza tak popularnej marki jak Peugeot, to decyzja, która wymaga dokładnej analizy. Francuska marka znana jest z szerokiej gamy modeli – od miejskich 208 i 308, po rodzinne SUV-y 3008 czy 5008.
Kolejne salony OMODA & JAECOO na mapie Polski i 10 000 klientów!
Ten rok dla marki OMODA & JAECOO, która obchodzi pierwszą rocznicę obecności na polskim rynku, to niekończące się powody do świętowania. Już 25 września, podczas oficjalnego otwarcia nowego salonu w Warszawie, nastąpi uroczyste przekazanie kluczy do samochodu 10-tysięcznemu klientowi OMODA & JEACOO.
Od sprowadzenia auta po pełną legalizację - jak wygląda proces rejestracji i przygotowania samochodu
Od sprowadzenia auta po pełną legalizację - jak wygląda proces rejestracji i przygotowania samochodu z zagranicy?
Regeneracja części samochodowych – kiedy naprawdę się opłaca?
Komentarz dotyczący regeneracji części samochodowych przygotował Stanislav Butenko, Prezes Zarządu w CarRecycling.
OJ Polska na pierwszym miejscu w liczbie rejestracji pojazdów hybrydowych
OMODA & JAECOO ponownie znalazły się na szczycie zestawienia rejestracji w sierpniu. To wynik, który umacnia pozycję marek w Polsce i pokazuje, że w ciągu zaledwie dwunastu miesięcy od debiutu zdołały one zdobyć zaufanie tysięcy klientów.
OKX łączy świat technologii, influencerów i Formuły 1 – polscy twórcy na Grand Prix Holandii
Czarek Jóźwik, Kamil Jarzombek, Paweł Svinarski i Andrian Zduńczyk wzięli udział w wyjątkowym wyjeździe organizowanym przez OKX – globalną platformę kryptowalut i partnera zespołu McLaren F1.
Najczęściej czytane artykuły:
PETRONAS prezentuje odświeżoną linię olejów dla pojazdów ciężarowych – PETRONAS Urania
PETRONAS Lubricants International (PLI) wprowadza na rynek odnowioną linię PETRONAS Urania – flagową gamę olejów dla pojazdów ciężarowych. Nowa odsłona została zaprojektowana z myślą o ewoluującym transporcie. Dowiedz się więcej o odświeżonej gamie olejów Urania.
OKX łączy świat technologii, influencerów i Formuły 1 – polscy twórcy na Grand Prix Holandii
Czarek Jóźwik, Kamil Jarzombek, Paweł Svinarski i Andrian Zduńczyk wzięli udział w wyjątkowym wyjeździe organizowanym przez OKX – globalną platformę kryptowalut i partnera zespołu McLaren F1.
Bezpieczniej na drodze i taniej w portfelu – letnia akcja Nextbase
Letnia akcja Nextbase „Zwracamy kasę” – nawet 300 zł zwrotu przy zakupie wybranych wideorejestratorów. Promocja trwa do 31 sierpnia. Idealna okazja, by zwiększyć bezpieczeństwo na trasie i oszczędzić.
Rodzinne podróże bez stresu – Nextbase oddaje do 300 zł za zakup kamery samochodowej
Nextbase rusza z akcją „Zwracamy kasę” – do 300 zł zwrotu za zakup wybranych modeli kamer samochodowych. Promocja trwa do 31 sierpnia i pozwala rodzicom podróżować bezpieczniej i taniej.
OJ Polska na pierwszym miejscu w liczbie rejestracji pojazdów hybrydowych
OMODA & JAECOO ponownie znalazły się na szczycie zestawienia rejestracji w sierpniu. To wynik, który umacnia pozycję marek w Polsce i pokazuje, że w ciągu zaledwie dwunastu miesięcy od debiutu zdołały one zdobyć zaufanie tysięcy klientów.
