Jihu Motors uzyskało certyfikat UE i oficjalnie weszło na rynek europejski
Niedawno dwa całkowicie elektryczne modele ARCFOX, αT i αS, uzyskały unijny certyfikat SSTA, co oznacza, że ARCFOX oficjalnie wejdzie na...
Niedawno dwa całkowicie elektryczne modele ARCFOX, αT i αS, uzyskały unijny certyfikat SSTA, co oznacza, że ARCFOX oficjalnie wejdzie na rynek europejski. Zagraniczna strategia ARCFOX nabiera tempa.
Dzięki globalnej dbałości o ochronę środowiska i rozwój alternatywnych źródeł energii, rynek nowych pojazdów napędzanych energią elektryczną szybko się rozwija. Chiny jako największy na świecie rynek nowych pojazdów energetycznych, aktywnie promuje rozwój eksportu nowych pojazdów energetycznych, ARCFOX jest jej ważnym uczestnikiem.
Na początku tego miesiąca ARCFOX zorganizował udział dwóch modeli, αT i αS, w zimowych testach organizowanych przez chińskie media motoryzacyjne w szwedzkiej Arktyce. Podczas gdy pojazd testowy był przygotowywany w Sztokholmie w Szwecji, przeprowadziliśmy wywiad z Ohadem, zagranicznym przedstawicielem dealera ARCFOX.
Ohad powiedział w wywiadzie: „"ARCFOX jest owocem ścisłej współpracy, a αT i αS są dziełem europejskiego mistrza wzornictwa Waltera de' Silvy i są produkowane w fabryce BAIC Magna w Zhenjiang w Chinach, która jest znana jako "Graz Wschodu" i są to bardzo popularne kombinacje w Europie.”.
Według danych, ARCFOX jest marką chińskiej spółki notowanej na akcjach A - BAIC BluePark New Energy Technology Co., Ltd., a jej spółka macierzysta, BAIC MOTOR., jest dużym producentem samochodów z prawie 70-letnią historią, oferującym produkty i obsługę posprzedażną na całym świecie, a także udziałowcami Grupy Daimler. ARCFOX Automobile jest wspólnym przedsięwzięciem BAIC BluePark i Magna, znanego na całym świecie producenta samochodów.
Patrząc na chińskie marki pojazdów napędzanych energią elektryczną wyruszające za granicę, można stwierdzić, że tylko dzięki przewadze własnego kanału ich marki mogą szybko i skutecznie rozwijać się za granicą.
“ARCFOX będzie energicznie rozwijać europejski system dystrybutorów, rozszerzać zasięg rynkowy, budować wydajny system sprzedaży i obsługi posprzedażnej oraz świadczyć szerszy zakres usług dla europejskich klientów. Mamy również nadzieję, że uda nam się wprowadzić do Europy istniejące modele Koala i T5 firmy ARCFOX, a także przyszły S5, które są bardziej zgodne z europejską miniaturyzacją Xi" – podkreślił Ohad.
Nadesłał:
jacksmiths
|