UZDRAWIA WŁAŚCICIELI I WSKRZESZA SKLEPY MOTORYZACYJNE


UZDRAWIA WŁAŚCICIELI I WSKRZESZA SKLEPY MOTORYZACYJNE
2017-04-19
Shop Doctor, zwany lekarzem sklepów, od 16 lat uzdrawia polski biznes. Co ordynuje swoim pacjentom? Zmianę oświetlenia, widoczniejszą ekspozycję, żywsze kolory. Dr Marek Borowiński wskrzesił już niejeden sklep. Od września na ZOOM TV będzie można zobaczyć, premierę jego autorskiego programu „Sklepowe rewolucje", w którym zdradza tajniki swojego zawodu.

Badanie, diagnoza i leczenie - tak wygląda schemat działania każdego doktora. Tak samo pracuje lekarz sklepów. Z tą różnicą, że to zawsze on przyjeżdża do pacjenta. Badanie polega przede wszystkim na audycie sklepu. Jaka jest komunikacja, czy sklep zatowarowany jest z myślą o profilu klienta, czy jest przyjazny, czy oddziałuje na konsumentów w odpowiedni sposób? Dr Marek Borowiński patrzy na sklep oczami klienta. Porównuje go do konkurencji, sprawdza czy z łatwością jest w stanie pokonać cały sklep z wózkiem lub koszykiem. Na podstawie audytu stawia diagnozę - co trzeba leczyć? Na pierwszy ogień zazwyczaj idą najczęstsze błędy, kolory i oświetlenie, ale w zależności od lokalizacji i specyfiki sklepów recepty są bardzo różne. Lekarz sklepów towarzyszy swoim kuracjuszom podczas całego procesu metamorfozy. Wskazuje konkretne rozwiązania, które pomogą sklepowi stanąć na nogi i odetchnąć z ulgą właścicielom. Remedium na uleczenie sklepu będzie można szukać już niedługo w autorskim programie dr Borowińskiego - „Sklepowe rewolucje", który już od września będzie emitowany na kanale ZOOM TV.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie InfoMoto.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

Jednym z „uleczonych" pacjentów jest sieć piekarni Grochola. Właściciel zauważył, że firma nie rozwija się tak szybko, jakby chciał i postanowił poprosić o pomoc specjalistę, który obiektywnie spojrzy na kondycję firmy. - Cała rewolucja naszych sklepów rozpoczęła się od audytu kilku z nich. Kiedy Shop Doctor zauważył, że w większości naszych punktów powielamy te same błędy, już wiedział, jak nam pomóc. Docenił wysoką jakość naszych produktów i pomógł nam ją pokazać konsumentom - wspomina rewolucję właściciel sieci piekarni - Dariusz Grochola. Właściciele sklepów zauważają, że oprócz ogromnej wiedzy, dr Marek Borowiński posiada niesamowitą siłę witalną i optymizm, którymi potrafi zarazić wszystkich dookoła. Jak ocenia zmiany w swojej firmie uczestnik rewolucji? - Metamorfoza sklepów została przeprowadzana w sposób totalny. Mamy 40 filii i we wszystkich wdrożyliśmy zmiany według harmonogramu wypracowanego z dr Borowińskim. To co bardzo spodobało mi się we współpracy z Shop Doctorem, to czas jaki poświęciliśmy na rozmowy i wspólną analizę rzeczy, które są do poprawy. Jeśli mówimy o zmianach, to są one oczywiście na plus. Pokazaliśmy klientom nasze produkty, wskazaliśmy ich prawdziwe walory, które wcześniej nie były wystarczająco wyeksponowane. I nie ukrywam, że postrzeganie naszych piekarni bardzo polepszyło się od tamtej pory - podsumowuje właściciel piekarni i cukierni Grochola.


Dr Marek Borowiński uzdrawia sklepy od ponad 16 lat. Doświadczenie zdobywał już na studiach, jeżdżąc na targi i podpatrując jaką komunikację wykorzystują duże marki, zarówno te polskie, jak i zagraniczne. Błędy jakie najczęściej zauważa w sklepach, to brak odpowiedniego oświetlenia oraz skupianie uwagi klientów nie na tym, na czym powinni. -Kiedy współpracowałem z salonem motocyklowym pewnej dobrze znanej marki, zauważyłem, że o ile motocykle są dopieszczone w każdym calu, wystawiane na podwyższeniu i dobrze oświetlone, to akcesoria do nich są zupełnie pomijane i ustawione gdzieś z tyłu. A przecież istnieje większe prawdopodobieństwo, że odwiedzający sklep czy salon dokupi jakiś dodatkowy gadżet, niż od razu całą maszynę. To są takie sytuacje, których właściciele mogą nie dostrzegać, a tracą przez to pieniądze, a przecież sklep ma zarabiać. Lekarzom zazdroszczę jednego, do nich pacjent może przyjść, a ja do moich „chorych" muszę pojechać. W zeszłym roku pokonałem kilkadziesiąt tysięcy kilometrów - śmieje się dr Marek Borowiński, Shop Doctor, a także ambasador marki Toptextil.


Redakcja Infomoto informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Infomoto nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Naruszew

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl