Nawet 60% zniżki na wymianę uszkodzonego ekranu lub płyty głównej w serwisie Huawei


2020-04-20
Serwis Huawei przygotował kolejną, atrakcyjną ofertę dla swoich klientów. Do 20 maja uszkodzony ekran lub płytę główną będzie można wymienić nawet z 60-procentową zniżką, a także skorzystać z bezpłatnej usługi door-to door na naprawy pogwarancyjne dla wybranych modeli.

Wszystkie produkty marki, których okres gwarancji kończy się między 15 marca a 30 kwietnia, otrzymują dodatkowy miesiąc gwarancji na naprawy.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie InfoMoto.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

 

Rabat do 60% na wybrane naprawy pogwarancyjne

Od dzisiaj do 20 maja, można wymienić pogwarancyjnie płytę główną lub ekran w smartfonie lub tablecie ze zniżką. Wysokość zniżki jest zależna od modelu urządzenia.

 

Urządzenia, które objęte są zniżką na naprawy pogwarancyjne:

- Huawei P40 Pro, P40, P30 Pro, P30, P20

- Huawei P40 lite, P40 lite E, P30 lite, P20 lite

- Huawei P smart 2019, P smart Pro, P smart, P smart Z

- Huawei Y9 Prime 2019, Y7 Prime 2018, Y6 2019, Y6 2018, Y6s, Y5 2019, Y5 2018

- Huawei nova 5T

- Huawei MediaPad T5 10’, MediaPad T3 10’, MediaPad M5 lite 10’

 

Regulamin i szczegóły dotyczące zniżek znajdują się na stronie: https://consumer.huawei.com/pl/support/campaigns/service-warm-action/

 

Osoby, które zechcą skorzystać ze zniżki na naprawę jednego z powyższych urządzeń, mogą skorzystać także z bezpłatnej usługi door-to-door. Usługa ta pozwala zamówić kuriera na dowolny adres w celu przekazania urządzenia do serwisu, obejmuje też zwrot naprawionego urządzenia do właściciela tą samą drogą.

 

Zamówienie na wysyłkę door-to-door Huawei można złożyć:

- na stronie internetowej Huawei Wsparcie: https://consumer.huawei.com/pl/support/postal-repair/

- z poziomu aplikacji Huawei Wsparcie dostępnej na smartfonach marki

- kontaktując się z infolinią Huawei: https://consumer.huawei.com/pl/contact-us/

 
Przedłużenie gwarancji na urządzenia
Urządzenia, których okres gwarancji upływa między 15 marca a 30 kwietnia, otrzymają dodatkowy miesiąc ochrony gwarancyjnej – na przykład, jeśli pierwotna gwarancja wygasła 15 kwietnia, jej ważność będzie przedłużona do 15 maja. 

Redakcja Infomoto informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Infomoto nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Mateusz Rogowski

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl