Webasto od 10 lat z tytułem „Best Brand”!


2015-03-27
Webasto jest wskazywana przez czytelników niemieckiego magazynu „auto motor und sport” jako najlepsza marka już od dekady. W tym roku ponad stutysięczne jury również nie miało wątpliwości i po raz kolejny przyznało firmie tytuł „Best Brand’ w kategorii „Ogrzewanie postojowe”. W tym roku Webasto zebrało aż 64,5% wszystkich oddanych głosów, co oznacza ponad pięcioprocentową przewagę nad konkurencją. W głosowaniu wzięło udział około 112 tysięcy czytelników magazynu „auto motor und sport". Firma zajmuje pierwszą pozycję w swojej kategorii nieprzerwanie od 2005 roku.

„Webasto to synonim ogrzewania postojowego najwyższej jakości. Fakt, że zostaliśmy wyróżnieni tytułem „Best Brand" po raz dziesiąty z rzędu, potwierdza, że nasi klienci doceniają komfort, wygodę i bezpieczeństwo naszych rozwiązań. Nagroda jest przyznawana przez 112-tysięczne jury co czyni ją obiektywną i niezależną. Przyznany tytuł jest dla nas bodźcem do dalszego rozwoju i umacniania pozycji lidera w obszarze innowacji i technologii" - komentuje Joachim Damasky, członek zarządu Webasto SE, odpowiedzialny za dział Thermo Systems.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie InfoMoto.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

„Best Brand" 2015

W tegorocznym plebiscycie „Best Brand" czytelnicy mogli wybrać „Najlepsze marki" w 24 kategoriach, od ubezpieczeń, po wycieraczki samochodowe. Wszystko po to, aby wytypować najlepszych producentów z branży motoryzacyjnej.

* * *
O firmie Webasto:
Webasto Petemar jest częścią koncernu Webasto AG, którego siedziba mieści się w Stockdorfie pod Monachium. Webasto pozostaje firmą rodzinną od momentu jej założenia w 1901 roku. Koncern ma obecnie ponad 50 oddziałów na całym świecie (z tego ponad 30 zakładów produkcyjnych). Firma specjalizuje się w produkcji rozwiązań umożliwiających zarządzanie komfortem cieplnym wewnątrz pojazdu oraz systemów dachowych. Webasto należy do 100 największych dostawców urządzeń dla przemysłu samochodowego na świecie. W roku 2011 grupa Webasto wygenerowała sprzedaż w wysokości ponad 2,3 mld EUR przy zatrudnieniu ponad 9.500 pracowników. Kluczowe obszary specjalizacji koncernu to projektowanie i produkcja systemów okien i modułów dachowych oraz dachów do kabrioletów, systemów ogrzewania, chłodzenia i wentylacji do samochodów osobowych, kamperów, jachtów i łodzi, a także do pojazdów użytkowych i specjalnych. Więcej informacji o firmie Webasto można znaleźć na stronie internetowej: www.webasto.pl


Redakcja Infomoto informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Infomoto nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ConTrust
http://contrust.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl