Nowy wymiar bezpieczeństwa i komfortu jazdy w segmencie pojazdów użytkowych


2014-12-17
tedrive Steering wyjaśnia, jaką wartość dodaną można uzyskać poprzez integrację układów kierowniczych typu „rack-and-pinion” z modułem iHSA® w pojazdach ciężarowych o masie do 7,5 ton.

Na tegorocznych targach IAA w Hanowerze firma tedrive przedstawiła swoje najnowsze rozwiązanie – inteligentny moduł iHSA® (ang. intelligent Hydraulic Steering Assist) wspomagający sterowanie układami typu „rack-and-pinion”, o specjalnej stalowej obudowie, przeznaczony dla pojazdów ciężarowych o masie do 7,5 ton. Stosowanie tego typu układów ma na celu osiągnięcie maksymalnej wydajności. Tym samym, firma wspiera producentów pojazdów użytkowych w rozwijaniu układów kierowniczych cechujących się mniejszą masą, większą wydajnością pod kątem emisji dwutlenku węgla, gwarantujących jednocześnie większe bezpieczeństwo i komfort jazdy w segmencie samochodów ciężarowych.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie InfoMoto.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

Stosowanie układów kierowniczych typu „rack-and-pinion” marki tedrive w pojazdach użytkowych ma wiele zalet. Przede wszystkim, pozwala na uproszczenie systemu sterowania poprzez ograniczenie liczby stosowanych elementów, co przekłada się na znaczne zmniejszenie masy urządzenia. Dzięki rezygnacji ze zbędnych połączeń i punktów przełączeń w układzie kierowniczym rozwiązanie proponowane przez tedrive gwarantuje optymalny komfort jazdy, podobny do prowadzenia samochodu osobowego lub lekkiego pojazdu dostawczego. Prostsza budowa, powiązana z nią optymalizacja kosztów i redukcja masy, to kolejne zalety modułu iHSA oferowanego przez tedrive. Co ważne, umożliwia on także wdrożenie wszystkich dostępnych rozwiązań bezpieczeństwa i funkcji gwarantujących komfort jazdy, niezależnie od nacisku wywieranego na oś pojazdu.

Integracja innowacyjnego modułu tedrive iHSA® z układami kierowniczymi typu „rack-and-pinion” sprawia, że wszelkie funkcje bezpieczeństwa i komfortu jazdy są teraz dostępne również w pojazdach ciężarowych i autobusach. Należą do nich m.in. aktywne utrzymywanie pojazdu na pasie ruchu, kompensacja wpływu wiatrów bocznych oraz stabilizacja przyczepy, dzięki czemu wskaźnik wypadkowości takich pojazdów ulega znacznemu zmniejszeniu. Natomiast takie rozwiązania, jak kompensacja drgań, wspomaganie kierowcy podczas wykonywania manewrów i aktywny powrót na właściwy pas ruchu zwiększają komfort jazdy, ograniczając nadmierny wysiłek fizyczny ze strony kierowcy. Tym samym, układy kierownicze typu „rack-and-pinion” marki tedrive oferują daleko idące możliwości optymalizacji parametrów jazdy we wszystkich segmentach pojazdów. 


Redakcja Infomoto informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Infomoto nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

teDrive
http://www.td-steering.com/

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl