Nowe Megane R.S. - z pasji do sportu


Nowe Megane R.S. - z pasji do sportu
2018-04-27
Temperatury powoli rosną, słońce coraz częściej przebija się przez szarawe chmury. To znak, że nadeszła wiosna, a wraz z nią premiery na rynku motoryzacyjnym. Jedna z nich zapowiada się naprawdę gorąco. Chodzi o nową wersję Renault Megane R.S..

Wiadomo nie od dziś, że francuski koncern przywiązują ogromną uwagę do kwestii designu. W przypadku Nowego Megane R.S. wygląd prezentuje się wybornie. To połączenie zadziorności połączonej z opływowymi kształtami, które sugerują o sportowym rodowodzie modelu. Sam design nie jest jedynie atrakcyjny, ale także funkcjonalny. Nowe Megane R.S. powstało z myślą o wysokich osiągach - https://www.renault.pl/premiery/megane-rs.html.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie InfoMoto.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

Pierwsze co się zmieniło, to poszerzone o 60 mm błotniki. Ponadto modyfikacji poddano zderzaki, które wzbogacone zostały o specjalną aerodynamiczną listę. Inspiracją do tego ulepszenia miał być rozwiązania spotykane w Formule 1. Charakterystycznymi elementami nowego Megane R.S. mają być:

  • mocno zarysowane nadkola,
  • tylny dyfuzor z końcówką wydechu umiejscowiony centralnie,
  • listwy boczne z efektem płaskiego dna,
  • obręcze kół w rozmiarach 18’’ lub 19’’.

Wnętrze ma prezentować się nie mniej okazale. Konstruktorzy Renault zgodnie stwierdzają, że nadrzędnym elementem, który pragnęli osiągnąć to przyjemność z prowadzenia auta. Przyjemność tą dawać mają sportowe rozwiązania – kubełkowe fotele, aluminiowe nakładki na pedały oraz funkcjonalnie zaprojektowana kierownica. Jeśli dodamy do tego czerwony kolor elementów wykończeniowych, otrzymujemy pełny obraz samochodu z pazurem.

Tak jak w wielu innych modelach francuskiego producenta, w nowym Megane R.S. również zastosowano system 4CONTROL. Technologia ta została sprzężona z 4 hydraulicznymi ogranicznikami oraz dwoma typami zawieszenia. Na razie wiadomo, że mają mieć nazwy sport i cup, ale o szczegółach dowiemy się niebawem.

Sercem każdego auta jest jednak silnik. W nowym Megane R.S. zdecydowano się na zastosowaniu go w wersji 1,8 l turbo, mocy 280KM oraz momencie obrotowym 390 Nm. Mechanizm wspierany ma być przez dwusprzęgłową skrzynię biegów EDC w wersji manualnej lub automatycznej.

Megane R.S. to gorąca premiera nachodzącej wiosny. Pozostaje nam czekać, a następnie zapiąć pasy i wyruszyć w ekscytującą podróż sportowym model od Renault.


Redakcja Infomoto informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Infomoto nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

slawek

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl